İzleyiciler

8 Kasım 2013 Cuma

HAYATI AKIŞINA BIRAKTIM

       Zaman akıp gidiyor, yıllar nasıl geçti çocuklar ne zaman büyüdü ne zaman evlendi anlamadım. Hele atölyeyimi açtıktan sonra hafta sonları  bile çalışır oldum son aylardır gece kaçta eve gidiyorum kaçta yatıyorum bilmiyorum,şikayetçimiyim hayır çünki işimi çok seviyorum öğrencilerimi çok seviyorum .Allahtan eşim ve çocuklarım da bana destek yoksa çok zor. Bu bloğun sayesinde birsürü dost edindim birçok arkadaşım oldu , uzun zamandır ihmal ettiğim bloğuma daha çok yazmağa çalışacağım çünki damadım İpade de yükledi böylece benim içinde artık çok kolay:) Sevgilerimle



























13 yorum:

  1. çok da güzel olur, keyifle izlerim:)

    YanıtlaSil
  2. sevgili meral hanimcim...
    cok ozledimmmmmm...facebooktan takipteyim
    ama blogun keyfi baska:)oyle degilmi?
    4 ay oldu kizimin yanindayim...2 ayim kaldi:)
    hem cok guzel cocuklarla beraber olmak ,ama kalanlari cok ozledim...sapanca burnumda tutuyor..
    opuyorum cok,gorusmek umidi ile...selamlar herkeze

    YanıtlaSil
  3. Burada olmanıza sevindim blog keyfini bende daha çok seviyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ,Meral hanım gerek facebooktan gerek buradan sizi severek takip ediyorum ve yaptığınız herşeyi çok beğeniyorum :) Başarılarınızın devamını diliyorum kocaman sevgilerimi bırakıyorum ...... :)

    YanıtlaSil
  5. Meral hanımcım, sizi buradan takip etmek daha kolay oluyor, lütfen ihmal etmeyin burayı. :))

    Sayenizde dilime dolanan şarkıyı söyleyerek gidiyorum, sevgiyle...

    Nasıl oluyor, zaman bir türlü geçmezken, yıllar hayatlar geçiyorrrrrrrr. :)(:

    YanıtlaSil
  6. Me encantan tus trabajos!!!! son todos preciosos.
    Un besazo y feliz domingo guapa.

    YanıtlaSil
  7. şahanesiniz. sizi zevkle takip ediyorum. benim denemeye kalktığım hamur kabartma çalışmam kuruyunca bazı yerlerden kabardı. niye böyle oldu acaba?

    YanıtlaSil
  8. meral hanımcığım sizi hem burada hem face te takip ediyorum. (face adresimi kapattım mecburiyetten arkadaşımınkinden takip ediyorum) orada yeni takvimlerden bahsetmişiniz birde bir takipçinize takvimlerin resimlerini satmaktan bahsetmişsiniz.. bem resim almak istiyroum .. nasıl almam mümkün acaba..buradan beni bilgilendirirseninz çok sevinirim..dilek ilyaz.

    YanıtlaSil
  9. HARİKA ŞEYLER ÜRETMİŞSİNİZ SİZİ BÜYÜK İLGİYLE TAKİP EDİYORUM DİKİŞ KUTULARINIZ BASKA HARİKA ŞABLONLARINI GÖNDERMENİZ MÜMKÜNMÜ ACABA

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel, bakmaya doyamadım, hepinizin emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Blogunuza bayıldım ve hemen takibe aldım, çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel, elinize emeğinize sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  12. her birinin üzerindeki emek ve sevgi hemen farkediliyor. bir kez daha ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Çalışmalarınız çok güzel, ben de keçe ile bazı çalışmalar yapıyorum, göz atarsanız sevinirim


    kecheworld.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil