İzleyiciler

1 Şubat 2012 Çarşamba

HADİ PEÇETE YAPIŞTIRALIM...




 Kutumuzu kırmızıya üstünü beyaza boyadık...
 Dekopaj tutkalımızı hızlı birşekilde sürüyoruz..
 Peçetemizi kutumuza göre kesip dikkatlice kutumuzun üstüne yerleştiriyoruz...
 Kutumuzun üstüne kenarlardan taşacak şekilde naylon koyuyoruz...
 Islak mendille naylonun üstünden geçiyoruz iyice bastırarak döne döne peçetenin iyice yapışmasını sağlıyoruz...
 Dikkatlice naylonu kaldırıyoruz....

 İstersek güllerin etrafına boyutlu boya geçeriz...





 Kapı panosu çalıştık alt zemine birkaç renkle fırçayla vura vura renklendirdik...
 Hamurla kabarttık...

 Kendi banyoma tabure yaptım....


 Bunu görüp devamlı tartılırım artık:)
 Bu uzun kutuları çok seviyorum bazı beğendiğim resimleri bunlara uygun çektirdim...
 Evleri hamurla kabarttım....

 Canım renkli bir tepsi yapmak istedi peçeteleri yukarda anlattığım gibi yapıştırdım...
Kenarları boyutlandırdım...
Diz boyu kar ,valla bize bu bile engel değil herkes birşey yapmış getirmiş hamsili ekmekler daha neler neler ağzınız sulanmasın saymıyayım yedik içtikçalıştık..:)

66 yorum:

  1. herzamanki gibi güzel,şık çalışmalar
    elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. pecete yapıştırması bu kadarmı.çok kolaymış hiç yapmadımda.ellerine sağlık.Meral hanım..harikasınız..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kolay ama birçok hoca dahil bu şekilde yapmıyor deneyin ne kadar basit olduğunu göreceksiniz...

      Sil
  3. Sanat aşkı kar falan dinlemiyor.
    Helede öyle keyifli dostlarla.
    Herkeze çok selam.

    YanıtlaSil
  4. Sağol Emelcim aslında bugün daha çok şey yaptık ama daha sonra yayınlarım atölye sıcak kar bize işlemedi:)

    YanıtlaSil
  5. Meralim naylonla peçete yapıştırmayı görsel olarak gösterdiğin için sağol, hiç kırışıklık olmamış, ilk peçete işinde bu uygulamayı deneyeceğim, sağol canımcım, ellerine sağlık :)
    Banyo taburen çok şekeeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum dene çok kolay vedümdüz oluyor yalnız naylonu birdaha kurutup öyle kullan canım:)

      Sil
  6. Tekniği bende deneyeceğim bakalım becerebilecekmiyim ayrıca güllü tepsi çok hoş olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralcim çok kolay muhakkak dene canım inan hep peçete çalışayım diyeceksin Banuyada yazdım naylonu ikinci kere kurutup kullan...

      Sil
  7. Ömer in çalışmalarından sonra şimdide uzun kutunuza bayıldım, çok güzel çalışmalar olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım bu kutuları bende çok seviyorum:)

      Sil
  8. Ah ne güzel böyle püf noktalarını öğretiyorsunuz. Tecrübeye büyük saygı duyuyorum. Hele sizin gibi paylaşınca.
    Heyecanla hamur kabartmayı da paylaşırsınız diye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim daha evvel yayınlamıştım ama senin için face de tekrar paylaşırım:)

      Sil
  9. Peçeteyi böyle yapıştırmayı bilmiyordum.Bundan sonra bu şekilde deneyeceğim.Çok teşekkürler Meral hanım.Bu arada uzun kutunun dekopajını çok sevdim.

    YanıtlaSil
  10. meralim benim kar falan takmaz çalışır,güzel işler yapar aman maaşallah sana, canım benim peçete yapıştırmana bayıldım,harika bir teknik ellerine sağlık.herkese çokkk çokk selamlar.

    YanıtlaSil
  11. lütfen lütfen o evlı dekopaj resımlerını nereden buldunuz bende ıstıyorumm:D

    YanıtlaSil
  12. Serpil ablacım sağol valla bu işi çok seviyorummmm:)

    YanıtlaSil
  13. Escecim taratınca yayınlarım:)

    YanıtlaSil
  14. Eeeklerine ve yüreğine sağlık Meralciğim. Sen bu işi severek yapmakla kalmayıp yüreğini de katıyorsun. Emeğin mütevaziliğinle birleşiyor ve nasıl da harika işlere dönüşüyor. Bugünkü favorim tüm yorumlar inan her birindeki o güzel kelimeleri hakediyorsun. Bugünkü görsel beğenim (ki onu da illa söyleyeceğim yoksa günün iyi geçmez:)) yine evler tabii.

    YanıtlaSil
  15. Fiammacım sağol canım neden paylaşmıyayımki bu işi yapan arkadaşlarda isterlerse denesinler başka teknikleride paylaşacağım belki birilerine faydam olur,katılıyorum evleri bende seviyorummmm:)

    YanıtlaSil
  16. tabure bayıldım ablam diğerleride çok güzeller peçeteyi anlatman çok iyi olmuş ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  17. Meral hanım hepside ayrı güzellikteler,emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Meral ablacım, ben bu naylonla yapıştırma işini becerememiştim. Epey zaman önce, yabancı bir blogda görüp denedim ama naylonu kaldırırken, peçete de kalktı:( Sonra yine eski yöntem, fırçayla yaptım ama peçeteyi bütün yapıştırmak gerekince illa ki şart. Sanırım benim kullandığım naylondan oldu. Sen asetat gibi birşey kullanmışsın. Gördüğüm kadarıyla. Bir de ıslak mendil var tabii... Bu püf noktalarıyla tekrar deneyeceğim. Çok teşekkür ederim.
    Hepsi de birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Öpüyorum seni, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Pericim ben yıllardır böyle yapıyorum dekopaj tutkalını fazla kullanma ,ben hani peçetelerin üzerinden çıkan yada kazak falan alırız onların poşetleri şeffaf ne denir bilemedim düz oluyor sen anladın onu:) onunla dene ıslak mendil daha kolay kayıyor onuda sonradan buldum Hatişde şeffaf dosya ile yapıyormuş onu denemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım ben onu ablacım:) Bir de sen Facebook'ta da peçete tutkalı yerine, dekupaj tutkalı kullandığını yazmışsın. Onu da yazdım aklıma:) Peçete tutkalı daha sıvı olduğu için belkide peçete ıslanıp, naylona yapışıyordu...
      İyi geceler.

      Sil
  20. meral hanımcım, süper olmuş bu post. ben de yapmayı çok istiyordum, özellikle uzun kutuya bayıldım. çok bilgi sahibi değilim ahşap boyama hakkında. en kısa zamanda teneke kutuya uygulamayı düşünüyorum anlattığınız şekilde. boya, dekupaj tutkalı,fırça ve desenli peçete gerekiyor. umarım olacak en kısa zamanda.
    teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım kutuya küçük desen uygularsın herhalde naylonuda küçük küçük kes daha kolay olur..

      Sil
  21. paylaşımınız için teşekkürler dekupaj tutkalı çok mantıklı geldi teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Como siempre unos trabajos maravillosos.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  23. Meral hanimcim naylonu surdugun tutkalin uzerinemi koydun sonrada peceteyikoydun herhalde orayi anlayamadim hepsi cok guzel olmus ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce objenin üstüne tutkal üstüne peçete üstüne naylon venaylonun üstünden ıslak mendille geçiyoruz ve naylonu kaldırıyoruz tamammmm:)

      Sil
  24. Kırmızılı çok güzeeelll,bayıırım zaten kırmızıya.Peçeteyi yapıştırırken ben hep bozuyorum,naylon süper fikir,teşekkürler meral hanımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım bende kırmızı rengi çok severim...:)

      Sil
  25. Cok tesekkur ederim sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  26. süper,süper olmuş..meralcim ahşabın üzerine kabartma yazı neyle ve nasıl yazılır..şöyle arada sıkıştırıp cevap yazabilisen çok sevinirim...öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehnazcım ahşap harflerle yazıyoruz yada dekopaj harfleri hamurla kabartıyoruz yada bu biraz zor şablon harfleri pasta rölyefle kabartıyoruz...Ben alıştım artık boyutlu boyaylada yazıyorum..

      Sil
  27. Peçete yapıştırma işi beni deli ediyordu, birde böyle deneyeceğim, tşk:))

    YanıtlaSil
  28. meral ablacım,çok iyi oldu bu post bende peçeteyi bütün çalışmadım
    buruş buruş çalışmalar görünce pek hoşuma gitmemişti ama bu çalışma kusursuz cidden.....taburende herzamanki gibi çok hoş:)

    YanıtlaSil
  29. zeynepcim dene bak ne kadar kolay olduğunu göreceksin..

    YanıtlaSil
  30. Çookkk teşekkürlerr..O ev resimlerini ben de arkadaşlar gibi sabırsızlıkla bekliyorum:) Ellerinize, yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  31. Meral hanımcığım hepside muhteşem görünüyorlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  32. Preciosos trabajos, te felicito.
    Saludos, Chus

    YanıtlaSil
  33. buraya her geldiğimde hem dibim düşüyor hem ağzım açık kalıyor hayranlıktan ...şahane olmuşlar.en çok kutu ve tabureyi sevdim...ellerine sağlık ablacığım..

    YanıtlaSil
  34. Aayyy rölyef kabartma çok hoş canlı olmuş..
    Peçete dekopaj yaparken naylon üstüne konulup iyice yapışmasını sağlamak çok güzel bir fikir teşekkür ederim ;)
    hamur kabartmayada cesaret edemiyorum inş bir gün yapabilirim cesaretimi toplayıp..
    Kolay gelsin.İyi tasarımlar..

    YanıtlaSil
  35. sevgili meral,,,
    soylicek soz yok
    heryaptigin birbirinden guzel
    elimde son bir kanavice var.
    daha evel baslamistim
    bitirmek icin ugrasiyorum
    ahsaplarimi cok ozledim
    yarindan itibaren basliyorum:)
    seni vede sapancayi cok ozledim

    YanıtlaSil
  36. Ablacım var ya tek kelimeyle süpersin.

    Bak kaç senedir ahşap boyama yapıyorum, bana böyle öğretmediler peçete transferini :D biraz önce denedim harflerimde bu dediğin tekniği vallahi çizgisiz, kırışıksız harika oldu :D allah razı olsun...

    Hem nette hem de kursta bu tarz yapılmadı hiç sayende daha pürüzsüz bir peçete transferlerim olacak :D Seni kocaman öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  37. Yine döktürmüşsünüz efenim :) uzun kutunun resmi cok guzelmiş,çok yakişmiş da. Peçete yapiştiralim ın peçetesine bayıldım,o teknigi deneyecegim bende, naylon a yapışmıyor pecete degil m? Ellerinize sağlık ve tabiki devamını bekliyoruz,sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Meral hanım,
    bu yöntemi denedik biz.Daha önce olan hafif kırışıklıklar kalmadı,çok düzgün oldu.Bu tekniği bize öğrettiğiniz için çok teşekkür ederim, harikasınız...

    YanıtlaSil
  39. HOCA DİYE GEÇİNENLER ÖĞRENSİN.......
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  40. ellerinize sağlık çok da şık bri güzellik çıkm ış ortaya. sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Hayranlıkla takip ediyorum,yaptıklarınıza bayıldım.Öğrettiğiniz teknik için teşekkürler,keçelere ara verip ahşap boyamayamı başlasam:)) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  42. Meralce teknikler etiketimi acsan Meralim, cünkü cidden bu teknigi ilk sende gördük hepimiz, her hocanin kendine ait farkli püf noktalari var, su ana dek gördüghüm en pratik yöntemdi bu pecete transfer teknigi. Haftaya benim Avusturyali arkadasim Sonja'nin yeni actigi atölyeye gidecegim, orada bir deneyim bakalim o ne diyecek:=)) Sevgimlesin.

    YanıtlaSil
  43. ilk defa süper bi şekilde peçete dekupajı yaptım. çooooook teşekkürler

    YanıtlaSil
  44. dekupaj tutkalı yerine normal tutkal kullansak olurmu?

    YanıtlaSil
  45. Meral hanım bende kağıt dekupajiyla bardak altlığı yapicam ahşap a ama üstüne kağıt dekupaji sursem bile kağıt islandiginda dagilmazmi

    YanıtlaSil
  46. Meral hanım bende kağıt dekupajiyla bardak altlığı yapicam ahşap a ama üstüne kağıt dekupaji sürsemde islandiginda kağıt dagilmazmi

    YanıtlaSil
  47. Çok teşekkürler tavsiye için bi kaç deneme yapmıştım ama tam pürüzsüz olmuyordu sizin dediğiniz gibi yaptım harika oldu :)

    YanıtlaSil
  48. Teşekkür ederiz, sayenizde güzel bir uygulama hakkında daha bilgi sahibi olduk.
    Peçete ile Dekupaj Uygulaması

    YanıtlaSil