İzleyiciler

24 Temmuz 2011 Pazar

BUGÜN KENDİME İZİN VERDİMMMM...

                                                     Dün yapılan ikinci poşetlik...
                                                     Elma yazısını kelebekleri hamurla kabarttık...
                                                      Bu sefer çiçekli perde diktim....Asiyenin tuhafiye dükkanında lastikli tokaydı, şimdi penceremize perde oldu............
                                                     Çocuklarımızı hamurla kabarttım,alt zemini çim yaptık..

                                                    Bulutlar kuşlar uçan melekler ekledik..

                                             Anladımki benim içimdeki çocuk hala yaşıyor...
Haticenin gününe zigon çalıştık...
Kahve krem istediler bizde öyle çalıştık..
Sabahtan beri kendimi şimartıyorum,dergilerimi aldım hamağa uzandım,olmadı verandda koltuğa yattım,gelsin çaylar kahveler ,bir arkamı döndüm Tunacım kahvaltı masamı hazırlamış oh dedim,bitirdik hop masa toplanmış saat onikiyi geçti AKSUNGUR Serpil ablam yorum bırakmış sana gelmek istiyorum diye hemen aradım, ne zaman istersen gel canım başım üstüne, Nurdanıda çağırırız süper olur...Offf sıkıldım kalkıp bahçeyle uğraşayım bari, yok yok anladımki bende kurt var...

5 yorum:

  1. Allah sağlık versin de sürekli hareketli olun inşallah. Ne iyi yapmışsınız. Ara sıra motivasyon lazım ama değil mi? Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Como siempre unos trabajos maravillosos.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  3. dilerim içinizdeki o çocuk her daim yaşar.hayat yoksa yavaş yavaş anlamsız yada daha sıkıcı olmaya başlar.yine harika neşeli çalışmalar çıkmış.ellerinize sağlık.hem nerde hareket o
    rda bereket değil mi?:)

    YanıtlaSil
  4. Ara da bir azad etmezsen o icinde ki cocugu, bogazina dek tirmanip, kulaklarina haykiriyor, azadddddd et beniiiiiii, diye:=)) Ben dün azad ettim, bir simardi görmeliydin cadi:=))

    Bu simariklikta ki asla ukalalik degildi, doyasiya yasamakti o günü, senin ve diger blog canlariminda katkisi var, tesekkür ederim can. Sanat eserlerine hayranlikla bakiyorum her daim, icimde ki cocugun arzusu, bir gün o atölyeye girip tüm boyalarla oynamak missssssss, hani o diyor ben karismam:=)) Sevgimle.

    YanıtlaSil
  5. Como sempre voce faz coisas lindas,e com muita beleza.
    bjs
    Isabel

    YanıtlaSil