İzleyiciler

31 Temmuz 2011 Pazar

YAŞASIN PAZARRRR...

                                           Anahtarlık yaptık,sahibi cıvıl cıvıl olsun dedi..
                                              Hamurla kabarttık..........dallar ekledik....


                                        alta stencıl çalıştım,dallar yapraklar ekledim çiçekleri kelebeği kabarrtım..
                                             Buda siparişti,bu güllerden istediler,
                                            N e zamandır peçete yapmamıştım...
                                             Parçalara ayırıp yapıştırdım sonra dallar ve yapraklarla ekledim..
Artık pazarları atölyeye gitmiyoum yıllardır ilk defa saat onda kalktım, Tuğçecim kahvaltıyı hazırlamış pekte iyi geldi güya erken kalkıp pankek yapacaktım artık ramazanda yaparız..Bu arada ramazanın serin geçmesini temenni ediyorum , hpoglisemim olduğu için ben tutamıyorum ama evdekiler tutuyor banada onlara bol bol yemek pişirmek kalıyor...

9 yorum:

  1. geçmiş olsun meral hanım.çalışmaların ız yine çok güzel olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bu gün arkadaşımla kulaklarınızı çınlattık:)oda benim gibi bayılıyor yaptıklarınıza ,kısmetse beraber geleceğiz:)

    YanıtlaSil
  3. Ayşencim ne zaman isterseniz gelin, tevekkeliondan kulaklarım çınladı bugün...

    YanıtlaSil
  4. 2 aya yakın bende nerdeyse cumartesi, pazar hiç dinlenemiyordum. Cumartesi günü akşama kadar boyamalar ve amigurimiler yaptım. Çoook eğlendim. Pazar günü de şöylebir temizlik, kitap okumak. Bende bu hafta için Yaşasın Pazar diyoruuuuuum.

    YanıtlaSil
  5. Meral Hanım ellerinize sağlık! Harika görünüyorlar! Yolum düşebilir sizin o tarafa doğru bana açık adres gönderebilirseniz çok mutlu olurum. Sizinle tanışmayı çok isterim.SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  6. Ne zaman istersen gel ,,Sapanca gişelerinden çık sola dön Kırkpınar belediye sapağından, ışıklardan dön sağ yoldan 100 metre sonra manav var dön aygaz bayinin yanı telefonum yukarda var geleceğin zaman araki atölyede olayım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. meralciğim ay valla hayranım yaptıklarına baktıkça içim açılıyor.huzur buluyorum blogunu gezerken.çokkkk zevklisin.ellerine emeğine,gözlerine sağlık.inş geleceğim oralara.hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı ramazanlar canım anahtarlığıda tepsiyide çok beğendim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Harikalar yaratıyorsunuz arkadaşım, tek kelimeyle harikalar........

    YanıtlaSil