İzleyiciler

30 Temmuz 2011 Cumartesi

ÇOCUKLARIM TATİLDEN DÖNDÜ...

                                           
                                          .              Dilek görümcesinin gelinine yaptırdı..


                                           Dilekkkk beğendinmiii...
                                          Güle güle kullansın...
                                               Anneme yaptım....................
                                             Ayçiçeklerini çok sever.........Sarı boyutla üçgen puantiyeler ekledik..
                                              Stensıl çalıştık üzerine dekopaj yaptık...dallar ekledik...
Tuğçeyle Murat dün Kaş tan döndüler bugün bize yemeğe geldiler hadi dedik mangal yapalım sağolsun babamız doldurmuş kömürü kah yaktı kah düzgün pişirdi evlatlarım yanımda ya hepsi çok tatlı geldi Allah kimseyi evlatlarından ayırmasın.  Buarada 3 senedir Kaşa gitmemiştik Tuğçe çok güzel yerler açılmış bu sefer dahada beyendik dedi tatil planı yapanlara duyurulur kaldıkları otelde daha öncede kalmıştık hem temiz hemde uygun .Koza otel nette var...

13 yorum:

  1. tepsi çok şık, ayçiçeklerini çok severim, basamağa bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın Meral Hanım. Yapılanlar da yine her zamanki gibi çoook güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık. Güle güle kullansın sahipleri.

    YanıtlaSil
  3. wow ikiside harika olmuş, ellerinize, emeğinize sağlık.

    İki basamaklı merdivenden bende annem için almıştım. Henüz boyamadım, dayanıklı oluyor mu biliyor musunuz? Yani üstüne basıp yukarılara uzanabilir mi? Kırılma riski var mı? Yoksa bunlar dekoratif amaçlamı kullanılıyor ki?

    Birde istediğim stencil i aldığınızı yazmışsınız ya, evet birini istiyorum ben. Lütfen... :)

    Daha evvel mailleşmiştik, adres vs. bilgilerinin olduğu maili silmişim ben, yine mail yoluyla haberleşiriz.

    Şimdiden teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Basamaklar çok sağlam 150 kg lık bir ablayı çıkardım banamısın demedi, marangozum en kalın mdf den yapıyor, daha evvel anneme ıkea dan almıştım o bu kadar sağlam çıkmadı bende hemen değiştirip bunu boyadım...Stensılı yollarım...

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle çocuklarımız hep bize yakın olsunlar. Benimkiler küçük ama büyüyecekler sonuçta.....

    YanıtlaSil
  6. ikisine de bayıldım, ellerinize sağlık .)

    YanıtlaSil
  7. öncelikle gözünüz aydın.çocuklarınız gelmiş daha bir neşelenmişsiniz.ne güzel.
    yaptığınız son iki çalışma çoook güzel ve estetik olmuş.güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  8. şu beyaz çalışmalara bayılıyorum....basamak nerden,aynı ece cim in ustasının yaptıklarına benziyor.
    bu arada bende kaş a bayılırım...muhteşem bir yer,yurdumun her yeri gibi:)
    size mesaj bırakırken gogle hesabı beni tanımıyor ,ve yazdıklarım çıkmıyor,bu seferki kısmet birde böyle denicem

    YanıtlaSil
  9. adımı yazmayı unutmuşum...
    zeynep bayram

    YanıtlaSil
  10. Merhaba kızlar bende beyazı seviyorum, boyaması zor ama sonuç güzel oluyor Zeynepcim basamak Münir ustanın yaptıklarının aynısı zaten,Kaşı bende çok severim bayram planıma eklemeyi düşünüyorum, arabayla çok zor oluyor Dalamana uçak ayarlamaya çalışıyorum her yer dolmuş...

    YanıtlaSil
  11. Kırkpınarlı Dilek31 Temmuz 2011 17:38

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık yanlız i nin yerine e olmucakmı tea yani neyse düzeltirsin sen

    YanıtlaSil
  12. Valla doğru yanlış yazmışım yarın düzeltirim

    YanıtlaSil