İzleyiciler

7 Ekim 2011 Cuma

YENİ BİR BLOG CİHANIN BAHÇESİ....

 Dikiş kutusu çalıştık, bu dekopajı ne zamandır yapmamıştım..
  Tek tek hepsi hamurla kabartıldı....
  Yana şablon ön ve arkaya silgili kalemin arkası ile puantiye ekledim.............Düğmeler ekledik...
  Gözlerini yeşile boyayıp kedi ve düğmeler yapıştırdım.............
                      Bu süs horozunada işlevsellik katmak için çengel ekledim....
İster anahtarlık ister takı askılığı olarak kullanılabilir...
 Tesadüfen tanıştığım  ve sonradan çok sevdiğim pekde maharetli olan Cihan hanım da bir blog açtı, daha evvel bazı yaptıklarını yayınlamıştım bloğuna uğrayıp destek verirseniz çok sevinirim....İzlediğim blog listemden Cihanın Bahçesine tıklarsanız rahatlıkla ulaşırsınız...Hepinize iyi, mutlu huzurlu bir hafta sonu diliyorum...

17 yorum:

  1. meralciğim becerikli ellerine sağlık,horozuna aşık oldum desem.harika,dikiş kutusuna bayıldım valla.cihan arkadaşının bloguna girdim ama yorum yazılmıyor.arkadaşını kuş evleri de muhteşem olmuş canım hayırlı haftalar sevgi ile kal

    YanıtlaSil
  2. Serpil ablacım sağol daha çok acemi blogcu bende mail atıp uyardım ,çok maharetlidir dikiş nakış, yaptıklarını yavaş yavaş yayınlar bir hafta tatile gidiyor artık dönünce cicilerine bakarız...

    YanıtlaSil
  3. hayranlıkla sizi takip ediyorum..yaptıklarınız çok çok güzel,ellerinize sğlık

    YanıtlaSil
  4. şimdi bakınca ıslık çalmışım.ıslığı yazıyla nasıl yazıyorduk? işte ondan yani uzun afilli bir ıslık meral hanımcım.beğenimi daha nasıl ifade ediyim bilmiyorum.zaten tüm kelimeleri kullanıyorum tükettimm.muhteşem olmuşlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. dikiş kutusu pek bi şık olmuş.ama horoza bayıldım:)))
    bloguda izlemeye alacağım.şimdi oraya ğidiyorum:)))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel olmuş dikiş kutusu Meral Hanım, horoz da çok şirin. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. ME GUSTA MUCHISIMO LA GALLINA ESTA MUY GRACIOSA!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  8. Yaptıklarınıza bakmak büyük bir keyif Meral hanım.Dekopaj kağıdını hatırlıyorum.Hamurla kabartılınca ne kadar güzel olmuş kutu..Cihan hanımın bloğunada bakmaya gidiyorum.Ne g

    YanıtlaSil
  9. Blog ve güzel yorum ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz:) Ben çalışmalar güzel izledi:) Lehçe Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşlar efendim yine eserleriniz. Ellerinize sağlık. Cihan hanımın da blogu hayırlı uğurlu olsun.Bol paylaşımlı ve dostluk dolu olsun. Mutlaka uğrayacağım. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  11. ¡Preciosos trabajos!.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  12. Yine süper yine çok hoş.
    Ellerine sağlık ablacım.
    Cihan hanımı da sık takip edeceğim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Bende horoza bayıldım :))
    Ablacım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Horoz favorim oldu bu defa:)) ne iyi etmişsiniz işlevsellik kazandırmakla.

    YanıtlaSil
  15. dikiş kutusuna hayran oldum:))

    YanıtlaSil
  16. Hepsi güzel ama özellikle dikiş kutusuna bayıldım.
    Meral Hanım, Sapanca'da olduğunuzu biliyorum. Nesli'nin düzenlediği Kırkpınar El Sanatları Festivali'nde standınıza uğramıştım. Blogunuz olduğunu bilmediğim için normal bir ziyaretçi diyaloguyla yetindim :) Ben de çok isterim tekrar görüşmeyi.
    Sevgiler
    Sibel

    YanıtlaSil
  17. Meral hn,

    Hepsi çok güzel ellerinize sağlık.

    Cihan Hn.'da hayırlı olsun yeni blog. Ama yorum bırakılamıyor,ayarları ile oynaması lazım. Birde e mail adreside yok, olsa mail atacaktım.

    Takipçisiyim, kendisine sizin vasıtanızla Merhaba demiş olalım

    Sevgiler,

    Bengi

    YanıtlaSil