İzleyiciler

21 Ekim 2011 Cuma

KENDİMİZE GELELİM....

                           Kaftan siparişim vardı, alt zemini metalik kremle boyayıp üste gümüş ve altınla deniz süngeriyle doku yaptım....







                        Diliş makinamızla artan tül parçalarından kese dikip objemizi içine koyup yolladık...
                          İçindeki renklerden olsun istemiştim  ama bu vardı dikili...
                        Kaftan çalışmıştık ama arkasında asma aparatı yoktu.....
Bende bir düğmeye iplik bağlayıp,düğmeyi japonla yapıştırıp asma aparatı yaptım ,evdede rahatlıkla yapabilirsiniz diye sizinle paylaştım...
Bu sabah atölyede radyo dinliyordum adını yanlış hatırlamıyorsam Prof Dr Özcan Kökneldi, konu şehitlerimizle ilgili idi ...Bu yapılan saldırıların amacı Türk toplumunun psikolojisini bozmak, şuuraltımıza inip bir bezginlik yaratmak ve herşeyden elimizi ayağımızı  çektirmek,Türk kürt ayırımı yaptırıp kardeşi kardeşe vurdurmak daha bir sürü şey anlattı ve en önemlisi silkinip kendimize gelmemizi, sessiz kalmayıp olaylara medeni şekilde karşı gelmemizi ve günlük yaşantımıza aynen devam edip ne kadar güçlü bir toplum olduğumuzu, ateşin düştüğü yeri yaktığını ve buna kesinlikle seyirci kalmıyacağımızı bazılarının bilmesi gerektiğini anlattı daha birsürü şey söyledi toparlayabildiğim kadarıyla yazdım, kimsenin bizi bölmeye gücü yetmiyecek arkadaşlar birileri bunu anlasın artık, dökülen kan yerde kalmıyacak dedi Cumhurbaşkanımız, buna inanmak  istiyorum artık anaların gözyaşı dursun diyorum...Ve ne acıki hayat devam ediyor....

9 yorum:

  1. Merhaba emeğinize sağlık inanılmaz güzel şeyler yapıyorsunuz hepsine bayıldımm :)Bloğunuz çok renkli..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. Meral ablacım merhaba.Son olaylarla ilgili yazdığın yazıda anlatılanlara katılıyorum.hayat devam ediyor biz işimize bakalım değil tabiki bu.o zaman hepimizin işi gücü bırakması lazım.bunun protestosu böyle değil! blogları pazartesine kadar kapattığımız gibi okulada gitmesem yada doktorlar protesto için işe gitmeseler memurlar esnaf vss..ülke ne hale gelir?bilinçli ve akıllı olma zamanı.
    ve kaftan yine çok güzel olmuş.ellerin dert görmesin.ayrıca minik pratik bilgi içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. MERALCİĞİM KAFTANLARIN YİNE HARİKA OLMUŞ O GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK.BLOGUMA BİRŞEYLER KOYMAK İÇİMDEN GELMİYOR.NE OLUR HOŞ GÖR KENDİMİ İYİ HİSSETMİYORUM İÇİM ACIYOR.ÇOK ÖPTÜM CANIMIN İÇİ

    YanıtlaSil
  4. Bu kaftanlara bayılıyorum, bende deneyeceğim en kısa zamanda. Evet Meral Hanım hayat devam ediyor. Acımızı içimize gömüp, hayatımıza devam ediyoruz işte. Öptüm sizi. kolaylıklar.Haa bu arada ellerinize sağlık yine harikalar yaptıklarınız.

    YanıtlaSil
  5. aslında çok doğru bir tespit...
    ama yüreklere söz geçirmek çok zor...
    bunca acının üstüne..
    beterinden korusun mevlam:(
    yüreğinize,el emeğinize sağlık..
    çok cici olmuş bunlar...
    :)

    YanıtlaSil
  6. Her zamanki gibi, harika olmuş yine.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Duygularına katılıyorum.
    Süngerle doku yaptın, sonra????

    YanıtlaSil
  8. Narlar fırınlanmış mı,vernik mi?Lacivert kırmızı çok güzel bir ikili olmuş doğrusu.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil