İzleyiciler

12 Ekim 2011 Çarşamba

YAĞDI YAĞMUR...

 Birgün önce yapılan sandığın aynısından birtane daha istediler,ben zemin aynı olsun ama üstünü farklı yapalım dedim...
             Tamam dediler, yine Gül hocanın dekopaj desenleriyle çalıştım, hamurla kabarttım,aynı renkte dallar ekledim..
Valla nasıl bir ülkeyiz anlamadım azıcık bir yağmur yağsa felaket oluyor olan vatandaşa oluyor, kaldırımları zırt pırt söküp tekrar yapan zatların aklına alt yapıyı yapalım gelmiyor, Antalyada da tam bir felaketti yıllardır böyle yağmamıştı herhalde Balıkesirdede hortum kerpiç evleri yıktı geçirdi, herkese geçmiş olsun diyorum, birçoğumuzun ailesi, arkadaşları zarar gördü...

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık Meral Hanım sandık çok hoş olmuş. Evet gerektende selde zarar gören herkese çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın bir dünya insan eziyet çekti-çekiyor yine. Birileriyse hala kendi derdinde vatandaş umurlarında değil....

    YanıtlaSil
  3. sandık bir harika olmuş.son derece şık duruyor.ama yağmur bizde hiç de şık olmadı.Allah bu havada açıkta ,evsiz kalanlara yardım etsin...

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir sandık olmuş ablacım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil