İzleyiciler

1 Mart 2012 Perşembe

TUĞLADAN EV YAPALIM....

 Evimize kolay tuğla yapımını uyguladık....

 Bacamızıda tuğla rengi hamurla yaptık....
 Penceremizdeki saksıyıda hamurla kendimiz yaptık...



 Bu sarı rengine heryeri boyadık....
 Üste koyu kahve çalıştık....
 Tuğla şablonumuzla kiremit rengi uyguladık....
 Kenara koyu kahve ile düzgün olmıyan kontür çektik...
 Islak mendille silerek yer yer alttaki sarıların çıkmasını sağladık...
 Tuğlaların bazı yerlerine elimizle koyu kahve sürdük...
 Baca ustamız Melike,bacanın kalıbını çıkarıp açtığı hamurun üstüne metal cetvelle tuğla şekli verdi...


Buğün kızlarla kolay tuğla çalıştık mesaj atıp yapım aşamasını görmek isteyenler oldu bende fotoğrafladım...Melike işi ilerletti yarın evi yalı kaplama yapacak bakalım ve görelim:)

36 yorum:

  1. Harikasınız tüm ekibin eline sağlık.
    Tüm projelerinizi beğeniyel izliyor ve hepsine ayrı ayrı hayran kalıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş bu bayıldım ahh ah bide bn yapabilsem=) Ellerinze sağlık Meral ablacım....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba nefis bir çalışma olmuş ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanımcım sağol güzel düşüncen için teşekkür ederim olsun yabancıya gitmedi güzel kızım aldı yaptıklarının hepsi çok güzel sevgilerimle...

      Sil
  5. meralciğim muhteşem bir şey olmuş tuğla tekniğini çok sevdim yaaa iyi varsın ve sevgi dolu yüreğinle paylaşıyorsun.ellerinize sağlık seni çok seviyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ablacım inan hislerimiz karşılıklı,bende seni çoook seviyorum...

      Sil
  6. Tuğladan ev başlığı görünce önce gerçek bir tuğlayı ev haline dönüştürdünüz zannettim :))
    Ama bu ev çoook şeker olmuş, ne kadar da emek var üstünde, eli değenlerin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkurler buda farklı olmuş boyayı ıslakkenmı ıslak mendılle sıdınız ?

    YanıtlaSil
  8. İşte bir şey daha öğrendim, valla açıköğretim gibi oldu blogun, bayılıyorum, 4 sene sonra diploma versen bize, yeridir, çoook teşekkürler, çoook sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim birileriyararlanıyorsa ne mutlu bana aslında tek tek fırçaylada çalışıyoruz ama uzun ve meşakkatli bu kolay herkes yapabilir...

      Sil
  9. ne hoş calışmalar bunlar.bayıldımmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim neler yapıyorsun ne zamandır yayın yok...Yada benmi görmedim:)

      Sil
  10. bayıldım bu çalışmanıza....

    YanıtlaSil
  11. Tuğla şablon ne kadar güzelmiş...şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablon yeni çıktı,daha neler neler var sırayla yayınlarım:::

      Sil
  12. Ne hoş calışmalar bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bende bu aralar evimin kayhası olmak istiyorummmmm, ama nerdeeee...

      Sil
  13. Yine harika bir paylaşım, emeği geçenlerin ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralcim sağol canım kaftanlarıda güle güle kullan...

      Sil
  14. mükemmel olmuş..yine sanatını konuşturmuşsun meralcim

    YanıtlaSil
  15. çok güzelll ,harika olmuş,her zamanki gibi ellerinize sağlık...bayıldım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlemcim ,kaftan sanada çıkmış herhalde güle güle kullan canım...

      Sil
  16. It is so beautifull!!! Have a nice day. Tina

    YanıtlaSil
  17. Ya ben sizin blogu nasıl keşfetmemişim daha önce :) Yaptıklarınız çok güzel ama daha önemlisi bunları açık açık anlatıyor olmanız. Valla teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararın neresinden dönersen kardır derler eskilerede bakabilirsin canım:)

      Sil
  18. Çok güzel olmuş Meral hanım ellerinize sağlık, detaylıca anlattığınız için de çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili meralcim,
      bu ev harika olmus........
      ellerine,emegine saglik
      benim minik evleri sakin unutma:)))))
      iyiki varsin
      bu gece yemekte misafirlerim vardii
      cok guzel bir aksam gecirdik,,,
      bende seni cok seviyorummmmmmmm

      Sil
  19. Çok güzel bir çalışma,aşamaları için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. perfect your examinations!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  21. Merhaba
    Ellerinize sağlık tuğla şablonundan bende istiyorum nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil