İzleyiciler

5 Ocak 2011 Çarşamba

Hamur Kabartma Çay Kutusu

                                         Hamur kabartma çay kutusu.....................
                                     .                  Nesrincim pastada getirmiş....
                                                       Hazır seramiğin üstüne  boyutlu boya yaptık...
                                                      Su kabımızı, peçete el boyaması boyutlu boya ile yaptık..
                                             Dileğin görümcesi Asiye için boyadık.....
                                               Ankaraya gidiyor..................


                                    
                                    
                                                      Kapı önünü dekopaj. stensıl yaptık...
                                                  Seramikle süsledik............................


                                            Peçetelik alt zemin mermer efekti......
                                           Üstü seramik çiçeklerle süsledik......
Saat on oldu eve gelene kadar.Tuğçe nihayet arabasını aldı, aylardır ne alacağına karar veremedi nihayet aldı bizde bayi bayi gezmekten kurtulduk...Bu arada Dilek sende güle güle kullan cipini....Bugünde güzel şeyler yaptık bazılarını çekebildim...Nebeancım da hasta bugün sabah kahvemizi içemedik yarın iyileşir inşallah.....Yılbaşı gecesi Nesrin de bizle olacaktı fakat eşi Mustafayı şirketteki yılbaşı partisinde fazla içirmişler o yüzden gelemediler,bende pazar günü onlara yılbaşı partisi verdim hindimizi pişirdik soframızı kurduk iyice eylendik.....Kalın sağlıcakla.....

4 yorum:

  1. çok sağol meralcim tuğçenin arabasıda hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşallah ...yine döktürmüşsün hepsi çok güzel olmuş... neban ablacım sensiz olmuyor buralar biran önce iyileş bye bye..adsız dilek

    YanıtlaSil
  2. merhaba meral nasılsınız,beni ziyarete gelmişsiniz ne kadar mutlu oldum anlatamam.blogunuzu gezdim hayran kaldım.hepsi birbirinden güzel işler,bizde istanbul-beşiktaşta 10 hanım özel kurs yaptık.ahşap hocası var bende örgü,nakışve proje üretmede yardımcı olmaya çalışıyorum.yine beklerim.sağlıklı ve mutlu günler dilerim

    YanıtlaSil
  3. Dilek cim yeni araban hayırlı olsun.Seninde Tuğçe.Kazasız belasız,iyi günlerde kullanmak nasip etsin.Geceyi çok kötü geçirdim.Bugün de evden çıkmak niyetinde değilim.Buralar hiç birimizsiz olmuyor Dilek cim.Sizsiz içilen kahvelerin tadı bile yok.Meralcim,yine ne güzel şeyler yapmışsın eline sağlık.Sağlıcakla kalın.nkey

    YanıtlaSil
  4. bi kaç gün atölyeye gelemedim neler olmuş.... tuğce ve ilek abla iyi günlede kazasız , belasız kullanın arabalarınızı .....nebancım sanada çok geçmiş olsun .....meral abla ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuşla .... Vld

    YanıtlaSil