İzleyiciler

17 Ocak 2011 Pazartesi

NEBEANIN YAĞLIBOYA TABLOLARI..

                                               Atları çok seviyorum, Nebean da güzel çalıştı..
                                                      Dolap antik eskitme çalışıldı....
                                                       Üstünüde nasıl süslemiş zevkli arkadaşım..
                                            Nebeanın favori rengi kırmızı..............
          
                                           Hediyem olan mumu nede güzel bir kaba koymuş..



Epeydir sabahları yazamıyorum,yayınlanacak resimler olunca daha iyi oluyor, arşivim çoğaldı yavaş yavaş yayınlarım artık..Gününüz aydın ,sağlıkla,mutlulukla dolsun efendim...

1 yorum:

  1. Merhaba Meral hanım. Saadet ben. Bloğunuzun 100. izleyicisi olmuşum. Nice 100 ler izler sizi umarım. Hediye teklifinizi sevinerek kabul ediyorum. Kim hayır diyebilirki böyle tatlı bir süprize.
    Adresimi Meralsanatevi'ndeki mail adresine mi göndermeliyim. Sevgiler

    YanıtlaSil