İzleyiciler

29 Ocak 2011 Cumartesi

KİREMİT BOYADIK RESİM ÇALIŞTIK...

                                 Peçeteyi bütün yapıştırdık,kabarttık tekrar peçete yapıştırdık.
                                  Kiremiti dekopaj yaptık.............
                                    Çiçek ve yaprak ekledik.............
                                       Nebean gelincik tarlası yapıyor........
                                    Dilekçim çok ciddi bakmış..............
                                   Nebeanın bu tablosuna bayıldımmmmmmm.
                                 Şenay Atölyenin dekopajlarını sahiplendi.
                                   Siyah kutuya bu peçete çok yakıştı...

                                  Sabunlarımızı da süsledik........
Sobamızı yaktık sıcacık bir atölye de yine bir sürü güzelikler çıkardık ortaya...Medinecim bloğu izliyorsan sana şablonları aldım uğra istersen...Vildancım ,Melikecim siz çıktıktan sonra resim çektim kusura bakmayın.Atölyeden aldığım peçetelerle tual üzerine pano yaptım güzel oldu, pasta rölyeflede kabarttık.soba olunca hemen kuruyor yoksa birgün sonra ikinci katları yapıştırmak lazım.Bugünde annemiz Dilekti birsürü şey almış bizi doyurdu. Vildancımda meyvelerimizi  almış deymeyin keyfimize kıskanmayın efendim sizleri de bekleriz..............

9 yorum:

  1. Yine bir yere bastım yazılarım hepsi uçtu gitti.Resimler uzaktan çok güzel görünüyor.Ama yerli picassolar Dilek ve Vildan'a ulaşmak çok zor.Sabunlar ve kiremitler çok güzel oldu.Sabırsızlıkla kaftanları bekliyorum.Blog takipçileri bekleyin yeni harikalar geliyor.....P.tesi atölyede buluşmak üzere))))))))n.key

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir gündü ..meralcim bu günde harika şeyler çıkarttın ellerine sağlık.. neban abla senin tablolarında bi harika.. hadi bye ..adsız dilek

    YanıtlaSil
  4. ama olmaz ki ya.. :) akşam üzeri saat 6 gibi uğradım ama atölye kapalıydı.. ve siparişlerin geldiğinden bile haberim yoktu..neyse artık hafta içi uğrarım inş.görüşmek üzere.. medine

    YanıtlaSil
  5. Hermosos todos los trabajos, besos,
    Sandra

    YanıtlaSil
  6. Herşey çok güzel olmuş, ama siz de çok güzelsiniizzzzz...tuğçe

    YanıtlaSil
  7. Benim annem yaparsa en güzelini yapar tıpkı dün akşamki yemekler gibi :)

    YanıtlaSil
  8. Preciosos trabajos Felicidades

    besitos

    YanıtlaSil
  9. Çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel sizin ve arkadaşlarınızın ellerine emeğine sağlık sizi zevkle izliyorum bende sayfama beklerim.Hoşçakalın.

    YanıtlaSil