İzleyiciler

11 Ocak 2011 Salı

AHŞAP BOYAMA MERDİVEN...

Merhaba .keçi gribiymiş etrafta dolaşan sıçrayıp gene geri geliyormuş, ondan süründürüyor haftalarca. Nebean 10 gündür yatıyor bugün on dakika uğradı kahve bile içemedi,bende eve giderken sağlık ocağına uğradım, aile hekimimiz bir sürü ilaç verdi ihmale gelmez ilerler dedi ilaçlarımı aldım duşumu yaptım atölyeden aradılar bugün kendime merdiven boyadım mutfağım için onu beğenmiş bir müşterim illaki satsın demiş ne yapayım verin ,biz yine boyarız dedim.Kendime ne yapsam eve getirmek nasip olmuyor.
                                           İki farklı resimden duvar kağıdı gibi kolaj yaptık.
                                           Stensıl puantiye yaptık........................

                                                     Dekopajları Atölye Beyazdan almıştım...
                                         Alt zemin poşetleme........................
                                         Peçete ve el boyaması çalıştık.....................
                                                        Peçeteyi bütün yapıştırdık.............

                                         Kapak pasta rölyef ile taş dokusu yaptık,eskittik.
                                          Alt zemin poşetleme,peçete ve kontür rölyefle kabarttık.
                                           Yarın üstüne tekrar peçete yapıştıracağız...............
                                           Eski sehpamızı pasta rölyefle kapatıyorum,arkası yarın.                                    

4 yorum:

  1. Demek keçi gribi imiş.Ama ne gripmiş.Bizi mahvetti.Merdiven çok güzel olmuştu.Alan güle güle kullansın.Sen yine yaparsın.Hastalıktan ağzının tadı bile olmuyor.Dilek arabanı güle güle kullan.Çok güzel.Kazasız belasız kullanmak nasip etsin.Öpüyorum........nkey

    YanıtlaSil
  2. evet meralcim ürünler yine bi harika sen yap biz satalım :))))senden sonra 4 parça ürün sattık asiyeyle ellerine sağlık ...bu arada bloğundaki arka fon süper olmuş :))neban ablacım çok teşekkürler sende biran önce inatçı keçi gribinden biran önce kurtulursun inşallah ...sağlıklı günler ...adsız dilek

    YanıtlaSil
  3. beautiful vintage pieces...very simple,but so cute!

    YanıtlaSil