İzleyiciler

21 Şubat 2012 Salı

ESKİTME KUTU YAPIYORUZ....1





 Yanlara pasta rölyefi spatula ile sürüp ağaç dokusu aleti ile doku verdim...
 Maskeleme sıvısmız...
 Ben mavi alt rengi seçtim ve boyadım sonra çeşitli yerlere maskeleme sıvısı sürdüm...
Kurutunca açık renge boyadım....
 İyice kurutuyoruz....
 Maskeleme sıvısı sürülen yerler kolaylıkla elle bile soyuldu...

 Slikon stampımızı bastıracaımız bu alete adınıunuttum üzerine koyuyoruz...
Üzerine bu aletle yapışkanımızı sürüyoruz...


 İstediğimiz yere sıkıca bastırıyoruz...
 Üzerine toz altınımızı serpiyoruz...
 Fazlalıını tekrar kabına koyuyoruz...
 Isı tabancasıyla kurutuyoruz...
 Tatam ,bunu siz yapmak istemezseniz slikonla sadece renk de basabilirsiniz.


Yazılı stampımıza siyah renk sürdüm...resimlerin hepsini yayınlanmadı o yüzden ikinci bir yayın daha yapacaım...

8 yorum:

  1. Çok güzel böyle adım adım anlatman ablacım. Kutular şahane olmuşlar. Gözlerimi alamadım...
    Yazının devamını bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
  2. canım senin oraya gelmek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Güzel görünüyor sonucu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. MERAL ABLAA ÇOK GÜZEL ANLATIN AMA ISI TABANCASINA DİKKAT:))))

    YanıtlaSil
  5. yine harikasınız... herkezin anlayacağı şekilde ne güzel yazmış yayınlamışsınız.... :)) ellerinize sağlıkkk

    YanıtlaSil
  6. anında görüntü buna derler işte:)))))
    bakalım ben aldıklarımı ne zaman kullanıcam.....
    uygulama süperrrrr

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar. uzun süredir sitenizi takip ediyorum Mühürlere bayıldımmmmmm. Nerden alabiliriz?
    Bahtıgül

    YanıtlaSil
  8. Canım www.Ladycraft.net e girip fiat bilgilerine bak almak istersen yukarda tel. var ben sana ana bayii Şermin hanımın telefonunu veririm o yollar...

    YanıtlaSil