İzleyiciler

21 Şubat 2012 Salı

ESKİTME KUTU YAPIYORUZ 3

 İstediğim yerlere basıyorum....
 Anahtara ekleyeceim kurdeleyi dik dursun diye porselen sıvısına batırıp iki küçük boya kutusuna  geçirip kurutuyorum ..Kurdele yuvarlak dursun diye...Fönle hemen kuruyor...
 Bunuda anahtara ekliyeceim ama boş kalmasın diye kalp yapmak istiyorum...
 Aynı yöntemle kalbe yapışkanı sürüp üstüne basıyorum...


 Bu sefer metalik şampanya tozunu kullanıyorum....
 Isı tabancasıyla kurutuyorum...
 Bu stampları çok sevdim her rengi var hemde hamur kabartmaların kenarlarını çok kolay boyuyor....
 Kelebekleri hamurla kabartıp kenara sürdüğüm renklerle üste sürüp eskitiyorum...
 Yağlıboyayı istdiğim rengi elde edene kadar sürüp siliyorum....
 Kenarlara stampla yusufçuk basıyorum bunu çok sevdim:)

Yalıboya geç kuruyor çabuk bitsin derseniz sprey vernikle hemen vernikliyebilirsiniz 2 veya 3 kat sonra kuruyor:))))....Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana....

28 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel anlatmışsınız. Bilgilerinizden faydalanmamız için zaman ayırıp fotoğraflamanız, tek tek uğraşmanız çok değerli. Emeğinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve zahmetli ,emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Sanki cok kolaymis gibi nasilda guzel anlatmissiniz.. okuyan yarin eline alir stampleri yagliyboyayi yapar bi kutu sanki.. Amaaaaa ben biliyorum isin aslini azcikkk.. okkk gorundugu gibi kolaydiiiill.. Vallaa harika olmus bayildim ben..

    YanıtlaSil
  4. Evet çok hoş anlatmışsınız ve sonuç mükemmel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş hocam ve baya bir emek vermişsiniz :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık.Çok da güzel anlatmışsınız sağolun.

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık, tek tek anlatmışsınız sizin gibi işin inceliklerini kendine saklayan çok insan var o yüzden Benim için çok açıklayıcı oldu ama stampalarım yokki, internetten alma şansımız varmı acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu bilgileri mezara götürecek halim yok:))))birileri yararlansın internet satışı başladı Ayşin hanımın bloğundan bakabilirsiniz...

      Sil
  8. harıka elınıze saglık ama elınızdekı şeffaf objeyı anlayamadım pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kare olan slikon stampları yapıştırıp bastırdığımız obje...:)

      Sil
  9. Canım benim güzel gözlü,güzel yüzlü ve en önemlisi güzel kalpli ablacım..Ne güzel yapmışsın,ürünleri ne kadar güzel kullanmışsın..Ellerine sağlık.. Çok öpüyorum..Sevgiler! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum bak artık adın tesçillendi ona göre bende seni çok öpüyorum...

      Sil
  10. Süpersin ben çalışamadım daha...

    YanıtlaSil
  11. bunlara bayıldım abla, en kısa zamanda gelmem lazım yanına asistan olarak:)))

    YanıtlaSil
  12. Fadicim sen hep benim baş asistanımsın bazen seni o kadar çok arıyorumki Fadi olsa bunları şipşak yapar bana yardım eder diye ne yapalım kısmet Istanbula evlenmekmiş:)))))

    YanıtlaSil
  13. vallahi ne diyeyim emeksiz hiç bir şey olmuyor bir de zevk ve beceri birleşince muhteşem oluyor. ellerine sağlık Meralciğim.

    YanıtlaSil
  14. Bu kadar işinin içinde tek tek fotoğraflamışsın bizim için... Çok teşekkür ederim ablacım kendi adıma, bu bilgiler için.
    Kutu şahane olmuş, çok beğendim. Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kucaklıyorum seni:)

    YanıtlaSil
  15. ah canım ablam, bende cok özledim. birşeyler yapmayı evde zor oluyor yaz gelsinde kendimi atıyım atölyeye eliften vakıt bulursak cok öptüm:)))

    YanıtlaSil
  16. meral hanımcım birkaç gündür bloglara giremedim,neler kaçırmışım,harikalar yaratmışsın,şahane olmuş,süpersin...

    YanıtlaSil
  17. Elinize sağlık. Yağlı boya ile eskitme işlemini anlatabilirmisiniz? Hiç bir yerde bulamadım.

    YanıtlaSil