İzleyiciler

2 Şubat 2012 Perşembe

HADİ KONTÜR RÖLYEF İLE PEÇETE KABARTALIM...

 Alt zemini boya çatlatma çalıştık üstüne peçetemizi dizayn edip yapıştırdık ve dallar yapraklar ekledik..
 Kontür rölyefimizi kabartmak istediğiz yerlere sıkıyoruz...



 Cadense marka kontür rölyef kullandım....

 Rölyefimiz kuruduktan sonra kabaran yerlere dekopaj tutkalımızı sürüyoruz...
 Kabartılan yerlere aynı peçetelerden kesiyoruz...Üzerine yerleştirip yapıştırıyoruz...








 Peçete tekniği ile tabak boyadık...


 Sabunlar boyadık....

 Hatice bir arkadaşına osmanlı motiflerinden anahtarlık boyadı...
Bugünde kontur rölyefle peçete kabartmayı resimledim umarım birileri yararlanır....

58 yorum:

  1. oy oy yine hepsi çok güzel ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ,aman havalar soğuk iyiki gelmemişsiniz...

      Sil
  2. Harika olmuşlar süper elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Geçen gün görünce şu neymiş diye almıştım bu konturu valla çok isabetli bir yayın oldu ablacım.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadarolmaz dimi çok güzeloluyor ben ara ara çalışıyorum..

      Sil
  4. aa ben bunu hiç çalışmamıştım.kursta çalışmalıyım meralim paylaştığın için çok tşk.ler.iyi ki varsınnnnnnnn canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalış Serpil ablacım kontür rölyefi başka yerlerdede kullanacağız:)

      Sil
  5. Meral Hanım, bu teknik de listeye girdi. Liste kabardı:)))Biz de bugün çocuklarla sabuna peçete dekopajı yaptık. Ama bizim sabunlar minicik kalmış galiba sizinkilerin yanında. Zeynep az kalsın sizi arayacaktı birşey danışmak için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimcim arasaydınız aslında bunlarda küçük resimde büyük çıkmış...

      Sil
  6. Valla şunu emin olarak söyleyebilirim ki ;çoğu bu işi iyi bilen hocalar kaçınıyor böyle değerli bilgileri paylaşmaya , internette yayınlamaya sizi tebrik ediyor ve yaptıklarınızı çok güzel bulduğumu söylemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim sağol canım demekki ben farklıyım:)

      Sil
  7. Kuşlar çok tatlı ellernze sağlık hepsi çok güzel...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler detaylı anlatımınız için Meral hanım. Çok da güzel olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. SELAM
    8 Senedir bu hobi ile ilgileniyoruz. Rölyefi biliyordukda böyle kabartma yapmadık. Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ne hoş bir çalışmaymış. ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  11. Sağol canım peçeteye boyut katıyor...

    YanıtlaSil
  12. Precioso, que maravillas haces, me encanta.
    Besos

    YanıtlaSil
  13. ayyy harikalar hepside bayıldım ellerine emeğine sağlık canım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım sağol çokda ekonomik,bir tüple birsürü obje yapılıyor:)

      Sil
  14. ooooo hepside çok güzel ama ben kontur rölyef uyguladığınız objeyi daha fazla sevdim. :)

    Ayrıca detaylı anlatım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla daha eskitmeler yapacağız oda çok güzel oluyor...

      Sil
  15. Kuşun ses tellerini gördüm :) sesini duydum gibi oldum. Etli butlu bir şey olmuş.Osmanlı motifleri renkleriyle birlikte şahane olmuş Meral ablam. Ellerinize sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aslında dahada tombul yapıyoruz ama çabuk kurusun diye bunu zayıf tuttum:)

      Sil
  16. Meral'cim her zaman yorum yazıyorum ama çoğu zaman gönderemiyorum..neden oluyor anlamadım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dede aynı sorun vardı firefox a geçtim:)

      Sil
    2. Hah ..olmuş neyse...öptüm seni.

      Sil
  17. Harika olmuş kuş canlanmış boyutlanınca, bana da yapacağım bir çalışmada çok lazım olacak bir bilgi oldu. Yarın hemen alına. Yanlız benim ki peçete değil fotokopi kağıdı aynı yumuşaklıkta entegre olur mu? Emeklerinize sağlık, bugün en çok ama en çok Osmanlı Desenlerini beğendim.Çok zarif olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapda yayınla zaten amaç bu değişik şeyler üretmek valla benim aklıma takıda da kullanılır diye gelmişti:) Minyatürde geldi,ay şimdi merak ettim ne yapacaksın diye...

      Sil
  18. Yine hepsi birbirinden guzel ellerinize saglik sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkürler, okul gibisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim facede hamur kabartmayı yayınladım...:)

      Sil
  20. hımm çok ğüzel.Meral hanım yaptıklarınızı arada sırada nasıl yapıldığını anlatın..teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. çalışmalar çok güzeller, anlatım dan eminim çok yararlanan olacaktır ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  22. meral hanımcım sayende bilmediklerimizi öğreniyoruz,süpersin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim amaçda bu bilmeyenler bilenlere anlatsın misali:)

      Sil
  23. Sevgili Meral hanım, Çok güzel olmuş, Hamur kabartmadan daha kolay gibi geldi bana. Denemek istiyorum yalnız birşey soracağım. Dekopaj tutkalından sonra yapıştırdığınız peçetenin üzerine (peçete transferi gibi) tekrar tutkal yada vernik gibi bir işlem yapılıyormu acemiliyime verin. sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi üzerine dekopaj tutkalı kuruyunca vernik,ben sprey vernik kullanıyorum bu aralar çok kolay oluyor Cadenseninkinden memnunum...

      Sil
    2. Bilginiz için teşekkür ederim meral hanım bana iş çıkardınız şimdi:)))

      Sil
  24. Meral hanım harika çalışmalarınız beni derinden büyüledi,çokkkkk beğendim...ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  25. merhaba meral hanım paylaştığınız bilgiler için teşekkürler ben çatlatmanın nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum paylaşırsanız sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet meral hanım bir deneme yaptım ama olmadı yanlış birşey yapıyorum galiba sevgiler

      Sil
  26. sanki kuş oraya gitmis konmus. cok güzel zaten kuşlara ayrı bi zaafım var. sabahları ekmek atıyorum cıvıltılarını duyuyorum. Bu karda kışta yine ötüyorlar. çok güzel olmuş bundan tablo da yapılabilir.

    YanıtlaSil
  27. meral ablacım, sayende yeni bir teknikden haberdar olmuş oldum, teşekküler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  28. Harikasınız,hepsi birbirinden güzel,sabunlar ayrı güzellikteler,elinize sağlık,paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  29. Ellerinize sağlık hepside çok güzel olmuşlar. İnşallh bu hamur kabartma işini bende deneyeceğim bir gün....

    YanıtlaSil
  30. Gördüm, öğrendim. Sıra yapmaya geldi:))) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Benim sorum olacakti pecete kabartmasi yapiyorsunuz peki bu pecete yerine bilgisayardan desenli fotokopi cikartsak oda olurmu acaba? bu desenler sadece pecetedenmi yapistiriyorsunuz ben yeni basladimda oyuzden bilmiyorum eserleriniz mukemmel ellerinize saglik

    YanıtlaSil