İzleyiciler

7 Ağustos 2011 Pazar

BOZCAADA 2

                                           Daha evvel Arzu hanımın yaptığı o muhteşem bebekleri ve yastıkları anlatmıştım..
                                             Şimdi sırada seramik sanatçısı Reyhan var..Nasıl şeker nasıl tatlı anlatamam..
Saksılarına bayıldım...
                                          Bu arada bir tane daha vardı ama o benim olmalıydı ve oldu sonra yayınlarım..
                                             Bu kızlarda süperdi hemen Tuğçeye aldım...
                                           Adanın kargaları meşhur buda en ünlüsü..
                                             Gözlere bakın ne güzel..
                                        Bu mumluklarda gece muhteşem görünüyorlar...
                                                Narda favorim...



                                           Çoook şekerler...
                                             Sezar gibi sanki başında defne dalı var....
Burdaki en güzel kuşta beniiim olduuuu...
                                              Dayanamadım Arzu hanımın yaptığı yastık ve bebekleri tekrar yayınladım..
Bayıldım bayıldım...

                                        Bebek favorim buydu...
                                             Ellerine yüreğine sağlık Reyhancım...
Giderseniz Dantelaya mutlaka uğrayın alacağınız birşey illaki buluyorsunuz..
Resim arşivimi karıştırıken Bozcaada da çekilenlerin hepsini yayanlamadığımı anladım hadi pazar neşesi olsun dedim ah ne iyi olurdu şu an Bozcaadada olsaydım...

9 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller, ellerine emeğine sağlık Sevgili Reyhan Hanım'ın ve tabii senin bunları paylaitığın için:))Kendine ayırdığın parçayı da yayınla merak ettim:)))

    YanıtlaSil
  2. Süperler , baktıkça içim açıldı :)))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler...saksılar gerçekten çok şirin ve güzeller, hepsi güzel...

    YanıtlaSil
  4. Thank you for the photos!

    YanıtlaSil
  5. Resimlerde gezinirken ada havası almış olduk:)
    Şapkalı kadın mumluklarını çok beğendim, içinde tea light yandığında oluşan renk ve ışık yansıması muhteşem olur herhalde.

    YanıtlaSil
  6. Ay ay ayyyyy, ne güzel şeyler var, ay gözlerimi alamadım, bayıldım, çok sevdiiiim, elimden gelse heeeepsinden alırdım, boş yer bulurum bunlar için evde:))

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar hoş şeyler yapmışlar. :)

    Çok hoş.

    Meral hanım, bana stencil gönderecektiniz. Gönderdiniz mi acaba?

    YanıtlaSil
  8. Hobicim yolladım bugün yarın gelir...

    YanıtlaSil
  9. Reyhan hanımı tebrik ediyorum.seramik eğitimi almış biri olarak çalışmalarını çok beğendiğimi söylemeliyim.paylaştığınız için de ayrıca teşekkürler..

    YanıtlaSil