İzleyiciler

6 Aralık 2010 Pazartesi

Ahşap boyamada Hamur Kabartma nasıl yapılır...

                         Adaşım Meral in arkadaşına yaptığı hamur kabartma su bidonluğu                                         





                           Bu dikiş kutusuna bayılıyorum.Kaç sipariş yaptık hatırlamıyorum.

Günaydın, henüz saat 7 yine erkenden kalktım.Gece Duygu arkadaştan yorum gelmiş.Güzel sözlerin için teşekkürler.Hamur kabartma hakkındaki sorularına burdan cevap vermek istiyorumki bilmeyenler olabilir.Bugünkü derste yaptıklarımızı fotoğraflıyacağım daha net anlarsınız.Hamurları aldığım yerin telefonunuda veririm.Bu teknikte önemli olan renk uyumu ve dekopaj resimlerinin kaliteli olması.Buradan size resim de hediye edeceğim.Akşama görüşürüz......Buarada sevgili arkadaşlarım Nebean ve Dileğe de sevgilerimi sunuyorum.Devamlı yorum yapıyorlar iyiki varsınız .....Birazdan atölyede görüşürüz... Öptüm.......

26 yorum:

  1. günaydın bu sayfanın tiryakisi oldum.Uyanınca ilk işim bskmak oluyor.Yaptığın objeleri merak ediyorum.Görüşürüz.. Öptüm....

    YanıtlaSil
  2. bu gün yine harikalar yarattın emeğine sağlık arkadaşım byy adsız dilek

    YanıtlaSil
  3. dekupaj resimleri bloğuna koyduğunuz resimler için çok teşekür ederim. hepsi tam da arzu ettiğim gibiler.. özellikle takvim resimleri harika. devamını dört gözle bekliyorum.. takrar teşekür ederim. dilek

    YanıtlaSil
  4. ablacım harika olmuşlar ellernize emeklerinize sağlık. Ayrıca dikiş kutusuna bayıldım süslü püslü :D

    YanıtlaSil
  5. sevgili meral hanım ..hamur kabartma ile ilgili açıklayıcı bir şeyler bulamadım..boyutlu hamur kabartmayı detaylı bi şekilde paylaşırsanız çok sevinirim...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. herkese merhaba bende bu teknikle bir şeyler yapmak istiyorum ve sayfaya bayıldım ellerinize sağlık muhteşem olmuş b,kaç tüyo verebilirmisiniz malzemelerin markaları hakkında? Ve bu resimleri kestikten sonra objenin üzerine neyle yapıştırmam gerekiyor? Bu arada ben ilayda .)

    YanıtlaSil
  7. İlaydacım eskilere bakarsan hamur kabartmayı aşama aşama anlattım hatta gogula gir hamur kabartma nasıl yapılır yaz benim yayınımı daha kolay bulursun elmalı dekopajla kapı önü çalışmıştım, bulamazsan yine yorum yaz....

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim bide öyle baakıcam bu arada atölyeniz hangi şehirde?

    YanıtlaSil
  9. hehh :> şimdi oldu ablacım saol çok iyi anladım daha yeni başlıycam inş malzemeleri bulabilirm takıldığım yerlerde yine yazıcam buradan.(ilayda)atölyende çalışmayı çok isterdim =(

    YanıtlaSil
  10. İlaydacım Atölyem Sapanca Kırkpınarda buralara gelirsen uğra canım...

    YanıtlaSil
  11. (ilayda)inş gelebilirim abla artık burdan yaptıklarımı paylaşıcam yada senden fikir alıcam bide bu malzemeleri özellikle hamuru nerden bulabilirm .S

    YanıtlaSil
  12. Yukarda telefonum var beni ara,bu arada Istanbuldamısın...

    YanıtlaSil
  13. Hayır ablacım, Eskişehirde oturuyorum ben.

    YanıtlaSil
  14. Ne istiyorsan yaz ptt kargo ile yollarım oralarda bulabilirmisin bilmiyorum Istanbulda olsaydın seni arkadaşlarıma yönlendirecektim..

    YanıtlaSil
  15. ayy cok tesekkürler abla ya özellikle dekopaj kağıdı ve hamurda sıkıntı var bugün baktım bulamadım dekopaj kağıdı var ama istediğim gibi değil bende daha cici şeyler istiyorum kedili falan senin yayınladıklarında cok beğendiklerim vardı genderebilirsen çok iyi olur ama ödemeyi nasıl yapıcam?

    YanıtlaSil
  16. Sen hangilerinden istiyorsun veya banamı bırakırsın söyle ben ayarlarım ödemeler PTT den isme mail adresin varmı varsa bana mail at başlığın yanında var adresim..

    YanıtlaSil
  17. bakabildinmi abla dekopajlara mail bekliyoum senden grsrz..

    YanıtlaSil
  18. ben de hamur kabartma ile ilgilenmeye başladım sizler sayesinde nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum google den araştırdım ama detayını bulamadım yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil
  19. resimlerin tam kesilmemiş resmini yayınlarsanız bizde denemiş oluruz ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Yaptıklernız çok güzel,bende her gün bakıyorum.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Dekopaj kağıtları çok önemli,İstanbul gibi büyük bir şehirde özel kağıtlar bulamıyorum.Olanlar çok sıradan desenler.Nereden bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  22. Kabartmalar çok güzel olmuş ilgi ile sizi izliyorum.

    YanıtlaSil
  23. Meral Hn yaptıklarınız tek kelime ile harika sizlerden çok güzel fikirler alıyorum başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  24. yaptığınız herşey gerçekten çok güzel,ahşap boyamayı bende çok seviyorum.seramik objelerim var, tılsım sanatevinde istediğim modeli gördüm,üzerine desen çizilmiş seramik objeler, bu desenleri nasıl yapabilirim, bana yardımcı olurmusunuz? teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Harika olmuş gerçekten. Ellerinize sağlık. Takipçinizim :)

    YanıtlaSil
  26. Herşey çok güzel bu resmi nasıl temin edebilirim? yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin..

    YanıtlaSil