İzleyiciler

5 Ağustos 2011 Cuma

NAR TABLO ÇALIŞTIK....

Şenaycımla Nar tablo çalıştık...
                                           Ortaya tura çalıştık..pasta rölyefle doku verdik..
                                           Çiğdem hanıma ekmeklik yaptık...

 Hamurla kabarttık puantiye ekledik..Daha evvel birkaç obje yapmıştık mutfağına...............
Şablon la kenarları tamamladık.........
Bugün gidip pasoport işlemimi tamamladım Ziraat bankasına ikinc kez gidip defter harcını yatırmak için numara aldım 44 ,dünde 44 numaraydı kafamı kaldırdım 43 numara yazıyor yani önümde bir kişi var, one dünde 43 yazıyordu dejawu yaşıyorum herhalde dedim işim bir dakikada bitti resim çektirmem lazımdı fotoğrafçı gülmeyin diyor ben tutamıyorum kendimi kıkır kıkır gülüyorum adam tabureyi iyi açmamış ben küüüt yerdeyim hadi yine koptum ne yapayım ben güler yüzlü bir kadınım neyse asık suratla bir resim çekildi ,gittim parmak izi verdim Tunaya bu resmin üstüne Wanted yazılır ancak dedim...

10 yorum:

  1. Oooo, nara bayıldım. Çok çok güzel. Kullandığınız malzemeyi ve ebadını merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. 80 e 80 tual üzerine akrilik boya renkli pasta rölyef le çalıştık...Boyalar Plaid marka....

    YanıtlaSil
  3. Alâmet birşey olmuş nar. Etrafı doldurulacak mı?

    YanıtlaSil
  4. Sağolun kızlar Nrdretcim bu resim Bodruma beyaz bir duvara asılacak yanınada kırmızı bir kaftan asılacak o yüzden etrafını sadece kırık beyaza boyadım...

    YanıtlaSil
  5. Gözlüksüz yazıyorum bulanık görüyorum kelimeleri yanlış yazabilirim...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun Meral hanım. Ama yine döktürmüşsünüz.

    YanıtlaSil
  7. tek kelime ile muhteşem olmuş bayıldım....

    YanıtlaSil
  8. aman iyi ki bir yerinize bişey olmamış.ve bu arada her iki çalışmaya da bayıldımmmm

    YanıtlaSil