İzleyiciler

16 Haziran 2011 Perşembe

GÖKÇE HAMUR KABARTTI.....

 
                                                          Kırmızının hali başka Istanbula gidecek yarın....
                                                            Hamurla kabarttık boyut ve uğur böcekleri ekledik...
                                                             Puantiyeler yaptık.....
                                                                 Kelebekler çiçekler ekledik....

                                                       Çanta şeklinde peçetelik.....
                                                           Tepside yaptık, puantiyelerle tamamladık...
Güzel bir takım oldu...Bugün daha çok şey yaptık onlarıda yarın yayınlarım..Eve saat onu geçiyordu girdim çoook yorgunum...

10 yorum:

  1. harika bir takım olmuş, kırmızının tonu çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Yorma kendini ablacım daha yeni iyileştin...
    Ama takım da harika olmuş yani:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar.. kırmızı tepsiye bayıldım..acaba resmini dekuparesim bloğuna koyabilirmisiniz..teşekürler ederim...

    YanıtlaSil
  4. Sağolun kızlar...Perim haklısın hastalanınca işler aksadı toparlamaya çalışıyorum sanada resim yollıyamadım telafi ederim...Adsız sanırım bu resim çiçekler başlığı altında yayınlandı...

    YanıtlaSil
  5. Adsız dekopaj bloğuna dönüp baktım bulamadım pembelisini yollamışım en kısa zamanda taratır yollarım sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir takım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş ablacım ellerinize emeklerinize sağlık. Öpüldünüz :D

    YanıtlaSil
  8. bayıldım :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. kırmızı olsun beş fazla olsun derler ya doğru.nasıl albenili olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. süper hepsi.... model hamurunun yerine evde yapacağımız seramik hamurunu kullanabilir miyiz....

    YanıtlaSil