İzleyiciler

24 Haziran 2011 Cuma

SÜNNET MEVSİMİ

                                            Alt zemin krem üste metalik beyazla poşet doku yaptık..
                                            Hamurla kabarttık, aynı tonlarda yapraklar ekledik..


                                            Nişan çukulata kutusu olacak içinede sözlülerin resmini koyup süsledim.
, onlar ermiş muradına...
                                             Kayınvaldeme şiş kutusu yaptım, hamurla kabarttım..
                                             Puantiyeler uğur böcekleri ekledim...

Burda Sapanca da düğünlere cemiyet diyorlar yarın iki cemiyetim var bir sünnet Melikenin oğlu sünnet oluyor birde Gökçenin ilkokul öğretmeninin oğlu evleniyor atölyedede işim var kuaförede gideceğim henüz tatil moduna girip bavullarıda hazırlamadım yani çooook işim var....

15 yorum:

  1. çok şık işler cıkmış ortaya ellerinize sağlık...kolay gelsinnnnn.....

    YanıtlaSil
  2. Te quedaron unos trabajos espectaculares.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bellísimos trabajos!!Un abrazo.

    YanıtlaSil
  5. Kutuya bayıldım nasıl güzel olmuş insanın içini açıyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ME GUSTAN!!!!!!!!!!!!!
    SON BELLISIMOS!!!!!!!!!!!!!!!
    UN ABRAZO

    YanıtlaSil
  7. Kutuya bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. yine süper işler çıkarmışınız.

    YanıtlaSil
  9. Her ikisi de harika görünüyor, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. İkisi de ayrı güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Koje dobre ideje. Divno! Pozdrav

    YanıtlaSil
  12. off harika olmuşlar.bence iş ne kadar çok olursa olsun siz üstesinden gelirsiniz bu çalışkanlık ve yaratıcılıkla..sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Yine çok güzeller, iyi günlerde kullansınlar Meralciğim. Bu kadar kosturmacanın arasında bir de ben geldiiim diyivereyim tam olsun:))) Cicimi merakla sevgiyle karşılamak için tatili bitirip döndüm artık bekliyorum lakin senin tatil dönüşünü de bekleyebilirim kendini sıkıntıya sokma lutfen.

    YanıtlaSil
  14. Precioso espacio, un blog que me maravillo por todolo expuesto, trabajos con agaradables terminacioes y técnicas, desde ya te sigo y desde muy lejos ARGENTINA.
    Desde SALTA, ARGENTINA un abrazo GRACIELA

    YanıtlaSil