İzleyiciler

12 Haziran 2011 Pazar

MERHABAAAAAA.....

                                                        Çiğdem gelin hanım Zehra ve Esin.............
 
                                                                      Çiço ve ben.............
                                                         Coşkun Sabah geceye renk kattı sürpriz ise arkada ona eşlik eden arkadaşımın oğlu Murat oldu...
                                                         Sabah Lale otelde kahvaltı..................
                                                          Seçim olunca otel bize kaldı...

                                                        Gökçe Çiğdeme hamur kabartma öğretiyor...
                                                         Çiço Zehraya karınca kızları yapmış...
                                                        Okullar taile yaklaşınca küçük öğrenciler derse başlıyor.Efe ve Nil annelerine çiçek boyadı...







Dün çok güzel bir gündü sevgili arkadaşımız Zehranın düğünü vardı. Arkadaşım ve eski öğrencim Çiğdem Antalyadan düğün için geldi ve iki gündür misafirim eski diyorum Antalyaya yerleşince mecburen öyle oldu ama bugün ahşap boyamayı çok özledim atölyeye gidip birşeyler boyayalım dedi kırarmıyım gittik poşetlikler peçetelikler boyadık, ancak kendime geldim sevgili Fiammanın hediyelerinede başladım haftaya yollarım...Bu sabah arkadaşlarla kahvaltıya gittik Lale oteli seviyorum ordan atölyeye sonra akşam yemeğine Baççe cafede hem yemek yedik hem yağmur altında gölü izledik anlıyacağınız hem keyif yaptık bolbol hemde çalıştık...

8 yorum:

  1. keyifli bir gün olmuş,sevdiklerinle birlikte olunca daha bir güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Se nota que fué un bonito día, me alegra que lo pasaras bien.
    Bss.

    YanıtlaSil
  3. Keyifli zamanlar dostlarla bir olunca tadı damakta kalarak nasılda hızlı geçiyor değil mi?
    Geline bir ömür boyu mutluluklar diliyorum ve hemen mail göndermeye gidiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Keyfi paylasan insanlara, dolayisiylada sana bayiliyorum Meral can:=) Harika paylasimlar ve kareler bunlar, dahil ettigin icin bizleri tesekkür ederim. Geline huzur ve sevdanin yamacinda bir ömür diliyorum.

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  5. Haklısınız keyif bile paylaşılınca güzel oluyor...Fikirlopedim ne zamandır yoktun leyleği havadamı gördün bak özletme kendini...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel zamanlar geçirmişsiniz, ne güzel..Evelenen çiftinize mutluluklar dilerim Meral Hanımcığım ...Fotolar çok güzeldi :))

    YanıtlaSil
  7. merhaba blogunuzu yeni keşfettim, hemen izlemeye aldım benimkine de beklerim:)
    Bu lale otel sapancadaki demi , ben de yazın düğünümü orda yapmayı istiyorum ,adapazarlı mısınız

    YanıtlaSil
  8. Merhaba evet Sapancadaki Lale otel Istanbulluyum ama Sapanca Kırkpınarda yaşıyorum hemen geliyorum sende hoşgeldin...

    YanıtlaSil