İzleyiciler

14 Haziran 2011 Salı

ÇİĞDEMİ UĞURLADIM...


                                                   Çiçonun poşetliği, hamurla kabarttık....
                                                    Perdeleri yapraklıymış, aşçıyıda beğendi bende ikisinide kullanırız dedim.
                           Dallarla yaprakları ekledik..Daha sonra peçetelikle su bidonluğu çalışacağız..                 
                                           Yenigelin Zehraya yaptık,Tepsinin kenarlarıda yapraklı..
                                          Peçetelik ekledik................
Krem kahve bir mutfağa çalıştık...
Arkadaşım Çiço Antalyaya döndü giderayak ona poşetlik yaptık tabi birsürü sipariş verdi artık ya kargo yapacağız yada götüreceğiz bakalım kısmet...Fiammanın hediyeleri bitti ama bana rica etti tatile gidiyorum 29 Hazirandan sonra yolla diye tamam dedim ama yayınlamayacağım gelince sürpriz olsun ona...Bu sabah hava 29 dereceye çıktı hem çalıştık hem gezdik kızlar hadi alışverişe gidelim dediler dururmuyuz işlerin ortasında ver elini Hanlı , orda ünlü markaların fabrika satış yerleri var dörttebir fiatına alabiliyoruz, eve geldik birsürü kuru ekmek birikmiş Tunayla göle inip hem güneşi batırdık hem ördekleri besledik şu anda şakır şakır yağmur yağıyor Tanrım dedim ben burayı seviyorum iyiki buraya yerleşmişiz....

11 yorum:

  1. her ikisi de çok ggüzel, güle güle kullansın Çiço

    YanıtlaSil
  2. herzamanki gibi müthş olmuşlar.Elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yine çok güzel çalışmalar,iyi günlerde kullansınlar.bu arada aradığım kiremiti buldum.o hep bana bakıyormuşta ben göremiyormuşum :)sitenin otoparkında kullanmadığım bölümdeymiş tesadüfen karşılaştık.ama çok ağır 4-5 kilo vardır herhalde.boyamadan önce bilgilendirirsen sevinirim.ağırlığı konusunda kuşkuya düştüm .sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Unos trabajos preciosos, mwe encantan.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  5. ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΑΓΛΥΦΑ, ΜΕ ΑΡΕΣΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!

    YanıtlaSil
  6. oooh keyfiniz bol olsun:)))))
    aşçılıya da bi ayrı bayıldım....
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Selam Meral Abla,

    Yine güzel ciciler yapmışsınız. Ellerinize, kollarınıza sağlık. Buradan size kocaman kocaman sevgilerimi gönderiyorum. Öpüldünüz,

    Nurdan

    YanıtlaSil
  8. evet yine harikalar yaratmışsınız.güle güle kullansınlar...

    YanıtlaSil
  9. Yaptığın her bir obje ayrı bir sanat eseri süper.Hanlıyı duymuştum,hımm sende beğendiğine göre bana gitmek kalıyor:)

    YanıtlaSil
  10. Noblessecim Neslihancım sağolun,Hatişcim bizimkilerde çok ağır zorla kaldırıyoruz asacağın ipi sağlam tut canım,Fidoşçum bi hafta sonu atla gel birlikte kahvaltı yaparız,Nurdancım öptüm seni,Alanaycım sağol bende her zaman yorum bırakamasamda sık sık ziyaretine geliyorum,Ayşencim mutlaka git hele çocuklara çok güzelşeyler var...

    YanıtlaSil
  11. merhaba,sanatla uğraşan blogları tarayıp,değerli ve özel bulduğumuz blogları YENİ face sayfamızda tanıtıyoruz.Kadın ve Sanat adlı sayfamızda blogunuzu tanıtıp,sanatla ilgilenen arkadaşlarımızla paylaşmak amacındayız.Linkimizi sayfanızda yayınlarsanız bizde seviniriz.

    YanıtlaSil