İzleyiciler

21 Haziran 2011 Salı

YAŞASIN YAZ GELDİ...

                                           Sibelcim seni kırarmıyım Tepe Home dan aldıklarım karşında..
                                            Ferforje tepsi içine dekopaj yapmışlar...
                                            Buna bayıldım, nerde böyle bir obje görsem alıyorum..
                                             Böyle bir konsept yapıp masamın üstüne koydum...
                                           Bunuda çiçeklik  yaptım içinede ortanca buldum...
                                        Çiçekçim atmıştı aldım boyayıp tamir ettim oturma yeri yoktu tahta kestirip deri kaplattım verandamın baş köşesine yerleştirdim............
                                             Bunlar ufacıktı suda az istiyorlar yani tam benlik...
                                             Arap yaseminim bir açtıki sormayın mis gibide kokuyorlar...
Sakız sardunyalarımda coştu...



Bugün erkenden kaçtım bu satırları yazayım havuza siftah yapacağım, günlerdir yaz gelse diyorduk işte sıcak işte yaz gazetelerimi de aldım ayaklarımı uzatıp gazete okuyup keyif yapacağım çokkkk çalıştık dinlenmeyi hak ettik...

4 yorum:

  1. Yaz geldi de buralara fena geldi Meral hanım. Cayır cayır yanıyoruz biz. Size iyi dinlenmeler bu arada, gerçekten de çok güzel işler yaptınız:))

    YanıtlaSil
  2. harikaaaa çalışmalarrr ellerinize sağlık.çiçeklerede bayıldım...
    kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ablacım :D Güzel işlerde ve günerde kullanasın :D Öpüldün...

    YanıtlaSil
  4. ¡Qué maravilla de trabajos! Están preciosos.
    Besos desde España

    YanıtlaSil