İzleyiciler

8 Haziran 2011 Çarşamba

HAMARAT ÖĞRENCİLERİM....

                                                   Kapı önü kolaj çalışıldı hamurla kabartıldı..Uğur böcekleri eklendi..
                                                          Çimenler dallar kuşlar eklendi, Dekupaj Resimleri bloğunda bulabilirsiniz..
                                                                       İster kaşıklık ister kapı önü ister çocuk odasına çok amaçlı..


                                                        Hatice ben yokken yapmış....Aferini haketti....
                                                        Hamurla kabarttmış, çiçekler dallar kuşlar eklemiş....
                                                           Bunuda  Hatice çalıştı hiç karışmadım............
                                                         Peçetelik takım yaptı...
                                                          Bugün yayınladıklarımızın hepsi yardım amaçlı kermese gitti...
                                                            Bun uda Hatice yaptı öğrencilerim artık tek başlarına çizmeden desen üretebiliyorlar..
Buda küçük Rümeysanın eseri hamurla kabarttı oda kermese hediye etti...
Nihayet atölyeme kavuştum nasıl özlemişim ,özlenmişim anlatamam kızlar bana hastalanmayı yasakladı Asiye sensiz buraların tadı tuzu yok ona göre deyince bayağı duygulandım...Ben yokken boş durmamışlar hamurlar kabarmış el boyamalar olmuş Hatice bir yardım kermesine bayağı şey boyamış valla aferin aldılar benden, ne desinler eee hocamız kuvvetli sağolun varolun iyiki hayatımda varsınız, Nebeancımda Karadeniz turundan döndü ben söylememiştim ama kötü haber tez duyulur her saat aradı bide bana kızıyor ben yokken bidaha hastalanma ne yapayım dedim bana bakamamış diye hayıflanıp durdu.....

16 yorum:

  1. Ama çok güzel şeyler yapıyorsunuz. Becerebileceğimi bilsem inanın bende öğrenciniz olayım diyeceğim. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. bütün çalışmalar çok güzel, hep zevkle seyrediyorum, pılıyı pırtıyı toplayıp, yanınıza mı gelsem ne yapsam?

    YanıtlaSil
  3. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL HERKEZİN ELLERİNE VE EMEĞİNE SAĞLIK SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika olmuş.. Yapanların ellerine sağlık. Bayıldım hepsine

    YanıtlaSil
  5. ÇOk güzeller,ellerinize sağlık hepinizin,Hatice ye de sevgiler :D .Bravo! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. herkesin ellerine sağlık.kermese bol kazançlar.kendinize iyi davranın,daha bize çok rehberlik edeceksiniz.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel hele hayırlara vesile olacak bir amaç taşıması harika. ellerinize emeklerinize yüreklerinize sağlık hepinizin.

    YanıtlaSil
  8. İyileşmene sevindim ablacım, Allah tekrarını yaşatmasın.
    Objeler harika umuyorum çok çabuk satılırlar.
    Görüşmek üzere hoşça kal...

    YanıtlaSil
  9. Sağolun kızlar hepinizi tek tek öpüyorum, ne güzel şeyler yazmışsınız birdaha anladımki iyiki bu bloğu açmışım iyiki varsınız....

    YanıtlaSil
  10. müthiş güzel olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller, hem de yardım amaçlı yapılmaları daha bir güzel

    YanıtlaSil
  12. Merhaba
    çok güzel bir çalışma
    almanya selamlar
    Crissi

    YanıtlaSil
  13. desenler o kadar net çalışılmış ki, sanki vücuda gelecekler gibi. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. off hepsi birbirinden harika.umarım tez elden kıymetini bileceklere gider.amaca gelince o ayrı bir güzel.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. hobilerim-funda.blogspot.com18 Haziran 2011 18:10

    Ama ben hepsine bayıldım. Bunlar ne güzel , ne zevkli şeyler Allah aşkına. Elinize, emeğinize, sağlık...

    YanıtlaSil