İzleyiciler

20 Haziran 2011 Pazartesi

PAZARTESİ OBJELERİ.................

                                                   Aşçımızı hamurla kabarttık..................
                                                Basamaklara ve yanlara siyah damalar yaptık........
                                         Bu resimler Dekopaj Bloğumuzda var............

                                           Horozu değişik yapmak istedim peçete dekopaj yapıp boyutlandırdım..
Peçeteyi dün Tepe Home dan aldım...





Bugün marangozla anlaştım artık büyük objeleri o vernikleyecek, dörtlü iki takım gitti bakalım sonuç ne olacak...Merdivenin ikinciside bitti siyah beyaz bir mutfağa çalıştık, yeni peçeteler almıştım Tepe Home dan bugün hemen bir beyaz horoz boyayıp yapıştırdım...

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık.. Horoza ve özellikle ciceğine bayıldım :)
    Sizin bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Dekupaj yapılacağı zaman resmin mutlaka fotokopisi mi olması gerekiyor? Direk aldığımız çıktıyı kullanamaz mıyız? Teşekkürler, Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Direk çıktıyıda kullanabilirsin ama bazen dekopaj tutkalı direk çıktının boyalarını alabiliyor kenarında dene bazen problem olmuyor sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Her ikisi de çok şık ve zevkli olmuş, güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  4. çok ciciler, sizi ne zaman okusam hep sulanıyorum bunları yapmaya :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Deneyerek yapacağım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Horoza bayıldım, ham olarak nerden alabilirim

    YanıtlaSil
  7. Ben özel olarak marangozuma yaptırdım isterseniz kargoyla yollarız sevgiler...

    YanıtlaSil