İzleyiciler

20 Haziran 2011 Pazartesi

GÜNAYDIN....

                                              Merale merdiven yaptık.................
                                           Hamurla kabarttık,el boyama ekledik.............
                                          Basamakları antukuinle eskittik çünki evi ahşap ağırlıklı.
                                           Alt tarafa stensıl çalıştık....
                                             Gökçe kendine tatil kutusu yaptı.............
                                             Gitmek istediği ülkeleri yapıştırdı,peçete dekopaj...
                                             Boncuklardan sap yaptı...............
Bugün değişiklik olsun sabah yayın yapayım dedim...Dün atölyeye gitmeyince iyice dinlendim, gezdim alışveriş yaptım, Tepe Homa uğradım güzel güzel peçeteler aldım her ne kadar atölyede dağlar kadar peçete varsada kendimi firenliyemedim kendime tepsi aldım amaaaaa ferforje, çiçeklikler vazolar aldım yarın sizede gösteririm ben böyleyim alışveriş yapınca mutlu olanlardanım....

3 yorum:

  1. Ablacım merhaba, yorum yazmaya vaktim olmasa dahi seni her gün ziyaret ediyorum "bakalım bugün ne marifetlier dökmüş" diye :D Ellerine sağık ayrıca tepe home ve peçete ganimetlerini görmek isteriz :D Bende de peçeteler var ama her gördüğümde ayrı bir fikrim geldiği için elim boş dönmem eve :D

    Sevgiyle kal ablacım...

    YanıtlaSil
  2. ne kadar şık olmuş,elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil