İzleyiciler

7 Haziran 2011 Salı

FLORYADAN YASEMİN HANIM...

                                       Nurdan Kerpiççi ahşap rölyef tekniği ile kapı önü çalışmış...
                                                Kapı pervaz kiremit detayları süper...
                                             Pano sanki minyatür bir bahçe olmuş....
Ellerine sağlık Nurdancım....
Sağlık gibisi yok günlerdir yatıyorum, atölyeyede gidemedim annem hep ağır baş yatak ister derdi doğru söylemiş başımı yastıktan kaldıramadım, biraz önce Istanbuldan Nurdan aradı hadi ama kalkın diyince bigayret aşağı verandaya indim hava da ne güzelmiş ,sağolsun günlerdir arayıp sağlığımı sordu ne güzel iyiki bu bloğu açtım yeni yeni dostlar edindim...Başlığın konusuna gelince Floryadan Yasemin hanıma tepsi çalıştık ama kızlar yollıyamamış çünki atölyeyi toplarken sipariş defterimi bulamamışlar inşallah yarın bulurum Yasemin hanımcım eğer bu satırları okursanız lütfen beni arayın...Nurdan ahşap rölyef çalışıyor ben çok beğendim hoş bu ara kafayı hamur kabartmaya takmış vaziyette yaptıklarını yollarsa onlarıda yayınlarım...Sağlıkla kalın...

10 yorum:

  1. bir an önce çok daha iyi olmanı diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsn.Rölyef çalışmalar harika.Hiç bir detay atlanmamış..

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım çoooook geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Sevgili Meralciğim:( o baş ağrısının sebebini bilyorsun değil mi? Bir doktora görünsen yaşadıklarımı yaşamasan diyorum hani hani...

    YanıtlaSil
  5. Un trabajo estupendo, me encanta. Felicidades.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  6. Hepinize çooook teşekkürler bugün daha iyiyim, valla atölyeyi özledim yavaş yavaş giderim artık,insanın sağlığı yerinde olmayınca hiçbirşeyin tadı tuzu olmuyor yaşadığımız her anın kıymetini bilelim kızlar kızdıklarımızdan uzak durup sevdiklerimize sıkı sıkı sarılalım hepinizi öpüyorum....

    YanıtlaSil
  7. Güzel çalışmalar , hünerler konuşmuş..Bayıldım hepsine...

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun çalışmalar harika

    YanıtlaSil