İzleyiciler

22 Haziran 2011 Çarşamba

TATİLLLLLLL.....

                                           Arkadaşımın kızı evleniyor yetişebilirsem haftaya cumartesi Istanbula düğüne gideceğim..
                                             Hediyelerimi ya kendim götürürüm yada kargoya veririm..
                                             Tepsimizin dört bir tarafı şablon ve tabiki uğur böceklerimiz...
                                             Çay kutumuz hamur kabartma.............

                                               Cıvıl cıvıl bir takım oldu.......

                                              Dikiş kutusuda yaptım.................
                                               Hamurla kabarttım...............
                                           Haticeyi kıskandım o yeğenine yapmıştı............
                                            Buyadım benimde oldu.düğmenin rengi nasıl..........


Pazar günü Erdeğe kuzenimin düğününe gidiyorum Pınar Otelde olacak, gitmişken birkaç gün de kalalım dedik anneme ve teyzeme söz vermiştim sizi Çanakkaleye dedemizin mezarına götüreceğim diye bu tatile onuda sığdıracağım birkaçgünde Bozcaadaya geçeriz dedik ama Pazartesi soğuk hava geri geliyormuş Bozcaada tehlikede yani hadi bakalım hayırlısı....Haftaya Cumarteside arkadaşımın kızı evleniyor yetişebilirsem gideceğim yada boyadığım hediyeleri kargoya vereceğim..

8 yorum:

  1. hamur kabartmaları beyazda çok begeniyorum .hadi bakalım güzel bir tatil olsun.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş.. Tepsi ve çay kutusuna bayıldımmmm. Ellerinize sağlıkk Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Fevkalâde hediyeler olmuş Meral Hanım. Ben kafalarını gözlerini yara yara yapmaya devam ediyorum:)) Teşvik edici yorumunuza teşekkür ederim. İyi tatiller.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Meral merhaba,
    Ben Nurhayat. Bu sene buraya bekliyoruz.
    facebook'tan "nurhayat mustafa bekar" olarak aratırsan yazışabiliriz.
    Görüşmek üzere, selamlar

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş çok, ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir takım ve dikiş kutusu, ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  7. Sağolun kızlar, Nedret hanımcım kendinize haksızlık etmeyin yaptıklarınız çok zevklikeserken ne kullanıyorsunuz kretuarsız olmuyor, Tiryaki Hobim söyle sanada yapayım canım..Ayşencim haklısın beyazın hali başka boyarken zor ama sonuç çok güzel.Tuğçecim kızımın adıda aynı belkide aynı yaşlardasınız...İçimizdeki karnaval sağol iyi tatiller öğretmenlerin tatili haftaya değilmi...Nurhayatcım kalp kalbe karşıymış dün seni andım Bozcaadaya gidersek dünürünün motelini soracaktım Bodruma gelirsem tabiki gelirim Mustafa Beyede selamlar...Meralcim sağol ...

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de yine yine yine çok güzel olmuş:) Ellerine sağlık ablacım. Sahibi de güle güle kullansın...

    YanıtlaSil