İzleyiciler

17 Haziran 2011 Cuma

HOLLANDA AYAKKABILARI BOYADIK...

                                                         Her yeri hamur kabartma hepsini Gökçecim kabarttı...
                                                         Kaç çeşit dekopaj kullandık bilmiyorum.....
                                                      Görümcem bu çiçekleri Yunanistandan getirmişti buraya çok yakıştı..
                                                        Beyazada herşey yakışıyor.....
                                                           Horoz olmassa olmaz...kedimizde çok tonton...
                                                        Bunu yeşil ve pembe istediler, bununda her yeri hamur kabartma...
                                                          Sarı ve pembe birbirine çok yakıştı...
                                                          Laleler Dekopaj bloğumuzda çiçekler adıyla yayınlandı...


                                                        Bunuda lacivert istediler...hamurla kabarttık.....

Çiçek ağırlıklı çalıştık.umarım sahipleri beğenir..



Yeşilköyden Nursan hanım ve arkadaşları clampen istemişti boyadık süsledik yolladık...Bugün Gökçe üç merdiven boyadı hamurlarınıda kabarttı bana süslemek kaldı yarın resimlerim artık,Bugünde dokuzu geçiyordu eve geldiğimde sağolsun Sevda yemeklerimi bile yapmış bende annemiz yemeklerimizide yapmış dedim gülüştük bu yoğunlukta benden fayda yok...

10 yorum:

  1. arkadaşım numarası kaç bunların?
    37 numara var mı:))))))
    ellerinize sağlık,çok sevimliler

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzeller ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. yine harikasınız beyazlara bittim:)

    YanıtlaSil
  4. beyazına hasta oldum.çokkkkkkkk güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. hepsi bir birinden güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuşlar ama en çok beyazı beğendim mutlu haftasonları :)

    YanıtlaSil
  7. Beyazın sahibi renk seçimini bana bıraktı öbürleri kendileri seçtiler böyle şeylerde beyaz daha göz alıcı oluyor..Fidoşçum sana olur bunlar, Hollandadan bir arkadaşıma sipariş verdim bana yollıyacak tabiki giymek için bende merak ediyorum nasıl birşey gelicek,hepinizi seviyorum iyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  8. beğenilmeyecek gibi değil ki.hepsi harika olmuşlar.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. çok eğlenceli çok zevkli,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil