İzleyiciler

20 Nisan 2011 Çarşamba

BUGÜN ÇOOOK ÇALIŞTIK...

                                   Nevinin oğluna yaptık
                                    Hamurla kabarttık....
                                  Kare şablon yaptık...
                                    Buda Nevinin...
                                   Hamurla kabartıp şablon ekledik..
                                   Şerbet Cafeye pano çalıştık...
                                           Hamurla kabarttık..Kenarları antikuinle eskittik...
                                              Nebean yardıma geldi..
                                   Nevinde harıl harıl çalışıyor...
                                    Medine siparişlerini almaya geldi, tabi  her zamanki gibi yapılanlarıda inceledi...
                               Haticeye artık el boyama öğretiyorum...
                                     Nasılda güzel yaptı....
Bugün çok çalıştık ,gelen gidende  cabası, yine güzel şeyler çıktı ortaya Nevincim hem oğluna hem oğlunun kız arkadaşına kutu yaptı,Nebeancım da çalıştı bugün Asiyede dekopaj kağıtlarını klasörledi tabi kafayı yiyordu o kadar çokki tamamlıyamadı bile,Kare ,puantiye şablon yaptırmıştım Cadence onlar geldi istiyenlere kargoyla yolladım yakında olanlarda gelip aldılar anlıyacağınız dolu dolu birgün oldu..

6 yorum:

  1. Hepsi cok guzel ama Hatice hanıma yaptırdığınız o boyamalar bir harika olmuş,ellere emeklere sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Po prostu cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam!

    YanıtlaSil
  3. Preciosos todos sus trabajos. Si me lo permite me quedo por su ''casita'' para seguirla.
    Bsts

    YanıtlaSil
  4. Dilek.....KÖLN21 Nisan 2011 14:32

    süpersiniz yine kizlar ...evt hatice cok güzel leylaklar yapmis bayildim ...simdi burda her yer leylaklarla dolu o kadar güzelki koklamadan gecemiyorum. neban ablacim nevincim de süper görünüyorsunuz ..hepinizi sevgiyle kucakliyorum öpüyorum ...iyi calismalar:))))

    YanıtlaSil
  5. hepsi harikaaaaaa
    kutulara bayıldım:)
    havalar düzelsi bende sizi ziyaret etmeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler kızlar, Dilekçim özledik gel artık..Başım üstüne yerin var Antep gelini ne zaman istersen beklerim..

    YanıtlaSil