İzleyiciler

20 Nisan 2011 Çarşamba

ÖDÜL VE YENİ BİR ARKADAŞ..

                                http://www.inlovewithhobbyblogspot.com/  umarım doğru yazmışımdır bana yolladığı ödülü tüm dostlarıma yolluyorum...
                                  Mrays in bloğunu yazıyorum yayında başka gözüküyor çözemedim izleyicilerdeki resmine tıklarsanız ulaşırsınız.

İn love with hobby bana ödül yollamıştı bende ondan aldığımı ve teşekkür ettiğimi daha evvel yazmıştım ödülü tanıtırmısınız dedi tabiki dedim işte ödülüm...Aramıza yeni bir arkadaş katıldı çok güzel şeyler yapıyor bloğunu ziyaret etmenizi öneririm.Bloğunun adı..Mrays handmades...

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim sevgili Meral Sanat Evi!
    İlginiz,alakanız beni çok mutlu etti!

    İyi çalışmalar,sevgiler,selamlar! :)))

    YanıtlaSil