İzleyiciler

9 Nisan 2011 Cumartesi

EY ÖZGÜRLÜK....

                                           Bir butiğe çöp kovası çalıştım hamur kabartma..
                                    Mum eskitme yaptık, yanlara puantiye ekledik..

                                    Yanına kalemlik ekledik, hamurla kabarttık...




Bugün kuşlar kadar hürüm, nedenmi birbuçuk senedir oturduğumuz sitede yönetim kurulu başkanıydım, site 18 evden oluşuyor biz satın aldığımızda yeni bitmişti açıkçası başıma nelerin geleceğinden habersiz beni apar topar başkan seçtiler, kardeşim ne zormuş insanlarla uğraşmak burnumdan geldi işçi alırım beğenmezle bahçıvana mana bulurlar bekçilere gıcık olurlar yok havuz bugün bulanık kapımda biterler yok tenis kortu ne zaman bitecek inanın burnumdan geldi bugün toplantı yapıp bastım istifayı , bu seferde olmaz gitmeyin yok dedim feriştahı gelse evet demem, Tunayla bu akşam kutlama yaptık özgürlüğümün şerefine...Tuğçe bu sabah iş için İtalyaya gitti onun fotoğraf makinasını kaybetmiştim tabi oda benimkini aldı neyseki yayınlamadığım fotoğraflar var onlarla bir müddet idare edeceğiz artık...

3 yorum:

  1. ohhh yaşasın:)

    YanıtlaSil
  2. jako lijep shabby:))....sviđa mi se izbor motiva:))....
    pozdrav:))...
    M...

    YanıtlaSil
  3. Unos trabajos ¡espectaculares!, ¡divinos!
    Besitos desde España

    YanıtlaSil