İzleyiciler

13 Nisan 2011 Çarşamba

İn love With hobby ......

                                  Çaydanlık boyadık. Hamurla kabarttık..
                                   Kenarları eskittik, kelebekler hamurla kabardı..
                                   Puantiye ekledik...

                                            Poşetlik çalıştık Çiğdeme..
                                          Asçıyı hamurla kabarttık...
                                          Şablonla süsledik...
                                   Alt zemine  çeşitli renklerle geçiş yapıldı
                                     Su bidonluğunun yanına yaptık.Birde ekmeklik çalışacağız.




Günlerdir ilk defa güneş yüzünü gösterdi, bahçedeki ağaçlar çiçeklendi, sardunyalarım kışı çıkaramadı bende yavaş yavaş yenilerini alıyorum...İn love with hobby bloğunun yazarı Rimma bana ödül yollamış , aldım kabul ettim ,yalnız tam onbeş kişiye yollamam gerekiyormuş ben nasıl seçim yaparım , tamam izleyicim 253 oldu ama inanın yapamadım, kıyamadım hiç birine üzgünüm Rimma umarım oyun bozanlık yaptığımı düşünmezsin.....Bazı bloglarda no ödül yazılarına rastlamıştım demekki bu yüzden kabul etmiyorlar..Valla şimdi vicdan yaptım ne olur kızma Rimmacım.....

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş çokk :) bende bir tane poşetlik çalışmak istiyorum, elimde aşçı resmi var, bakalım nasıl bir şey çıkıcak ortaya :)

    YanıtlaSil
  2. divno:))...kuhar mi je jako originalan:))...
    M...

    YanıtlaSil
  3. Hamur kabartma kelebekte, damacana kılıfıda, poşetlikte hepsi çok güzel.

    Elinize emeğinize sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. herzamanki gibi çok güzel olmuş..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Kızdım,çok kızdım! Şaka tabi ki)))İsterseniz ödülünüzü sadece blogunuzda gösterin, hangi ödül aldınız herkes görsün.onun için blogumdan ödülün resmini bilgisayarınıza kaydedin, sonra blogunuza da ekleyin

    YanıtlaSil