İzleyiciler

26 Nisan 2011 Salı

MARİFETLİ PERİYE TAM DESTEK..

                                 Çaydanlık boyadık açık yeşille çatlattık.puantiye ekledik..
                                    Hamurla kabartmadıkkkk..
                                  Yapraklar uğur böcekleri ekledik..
                                    Ekmek sepeti çalıştık...
                                  Şablon uyguladık..Peçete yapıştırdık...



Marifetli Peri güzel birşey yapmış bir blogda dekopaj resimler paylaşmayı öneriyor bendende tam destek ama nasıl yapılacağını birileri anlatırsa seve seve paylaşırım canım..Bugün akupuntura gittim 1.5 ayda toplam yedi kiloya yakın vermişim ...Ozon sauna geldi Romateme bugün ona girdim süper birşey cilde iyi geliyor metobolizmayı canlandırıyor astımı azaltıyor daha birsürü şey çıkınca bir seansta 700 gram vermişim  vallahi iyi, rejim yapamayanlara göre...

15 yorum:

  1. Desteğiniz için çok teşekkür ederim:)
    Eğer yazar olmak isterseniz neler yapacağımızı kısaca anlatayım. Sizi yazar olarak ekledikten sonra blogun kumanda paneline erişebileceksiniz. Resimleri tarayıcıda orjinal boyutuyla taratırsanız, büyük boyutlu resimleri bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. Böylece bilgisayarınızdaki resimleri, aynı burada yaptığınız gibi ekleyebileceksiniz. Yazarlar belirlendikten sonra kuralları anlatan bir mail alacaklar. Bunun amacı karışıklığa yol açmayı önlemek, üst üste yayın yapmamak, etiketlemek ve kategorilere ayırmakla ilgili bilgilendirmek.
    Sizi de yazar olarak eklememi ister misiniz?
    Ben de diyetteyim ama hiç iyi gitmiyor:( Acaba akupunktura mı başvursam:)

    YanıtlaSil
  2. Tabi ekle ne gerekirse yapmaya çalışırım..Akupuntur süper yalnız Dr yaparsa sağlıklı inan insanın aklına yemek gelmiyor...

    YanıtlaSil
  3. Yukarıdaki mail adresinizle ekledim sizi. Tekrar çok teşekkürler:)
    Kendi başıma diyet olmuyor, profesyonel yardım almam şart oldu:(

    YanıtlaSil
  4. Gördüm canım gogul hesabım olduğu için artık kumanda panelimde iki blog görünüyor herkese hayırlı olsun..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Süper bir fikir çok seviniriz teşekkürler hanımlar

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşlar. Akupunktur ile bu denli kilo verilebileceğini ise tahmin etmezdim. Tabi iyi birini bulmak önemli.

    YanıtlaSil
  8. bayıldm çaydanlığa yaa ellerinize sağlık çok cici olmşş..

    YanıtlaSil
  9. Aferin Meral ,herhalde senin verdiğin kiloları ben alıyorum.Bu hafta gideceğim,çok aksattım.Bana 5 Mayıs a kadar 2 obje lazım.Düşün bakalım ve güzel şeyler yarat yine arkadaşım.Byeeeeeee

    YanıtlaSil
  10. Sağolun kızlar,parolamız ne kıskanma ne olur boya seninde olur, nasılsa yakında dekopajları paylaşacağız beğendiklerinizi yaparsınız..Nebeancım hala Istanbuldasın herhalde yaparız tabi ne istersen, Dileğin eltisi ile görümcesi vitrini boşalttılar hepsi yurt dışına gidecek hediye olarak gelince konuşuruz bayy...

    YanıtlaSil
  11. bayılıyorum yaptığın şahaserlere.ellerine sağlık , çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  12. İçimzdeki karnaval teşekkürler bende her yayınını takip ediyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Precioso todo!
    Besos,
    Sandra

    YanıtlaSil