İzleyiciler

6 Nisan 2011 Çarşamba

HAMUR KABARTMA POŞETLİK...

                                           Hamur kabartma poşetlik boyadık...
                                                  Stencıl çalıştık. Boyutladık..
                                   Aşçımızı hamurla kabarttık...
                                  Bembeyaz bir mutfak için yapıldı...
İsviçre yolcusu...
                                     Bebek tepsisi yaptık...
Mamalarını koyacak içine annesi...


Bugün Adapazarına gidip fotokopi çektirdim ne yapayım dekopaja doyamıyorum,fotokopici bu sefer az oldu Meral hanım 100 tane dedi ,eh desene kardayım her zaman 250 300 oluyordu...Günün yarısında atölyeye gelince verim düştü,bide Halk Eğitim öğrencilerine malzeme veriyorum onlarda gelince onu soruyorlar bunu soruyorlar vallahi başım ağrıdı... Ne yapalım hizmette kusur etmiyoruz...

11 yorum:

  1. Poşetlik çok titiz bir çalışma olmuş, çok şık.
    Yandaki karelere, hamur kabartmaya bittim.
    Bende dekopaj çok seviyorum. Çok beğendiğim bir dekopaj kağıdının yedeğide olsun diye fotokopi çektirmek istedim. Hiç başarılı bir sonuç olmadı :(

    Bebek tepsiside çok güzel, çok cici. :)

    Eline emeğine sağlık ablacım.

    ♥♥♥ Sevgiler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Fotokopiden fotokopi olmaz, ben orjinallerini saklıyorum, ondan tekrar çektiriyorum..Birde avrupa kağıda basım yaptırıyorum, daha kaliteli basım oluyor...

    YanıtlaSil
  3. bebek tepsisi çok iyi fikir,çok beğendim,ben de yapabilirmiyim.izninle.ay çokkk sevdim.canım o güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. poşetlik bir harika olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller, sahipleri güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  6. Aksungurum tabi yapabilirsin istersen dekopajını yollarım..Sağol Meralhobiart beyaza siyah stensıl zor oluyor ama mutfağı siyah beyazmış..Teşekkürler Marifetli Peri kızımda istedi daha ona yapamadım..

    YanıtlaSil
  7. ne kadar titiz ne kadar temiz işler yapıyorsunuz ellerinize sağlık, bu şişko açşıyı bende çok seviyorum yapıcam birşeyler ama ne bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Filizcim uğraşınca çalışma titiz oluyor,stencılların kenarına boyut atmaya başlayınca kızlar sen çılgınsın dediler evet ne yapayım çılgınım ama değmiş değilmi..

    YanıtlaSil
  9. bebek tepsisini kopyaladım oradan yapabilirim.güzel düşünceniz için çok tşk.ler sağol canım

    YanıtlaSil
  10. Unos trabajos estupendos, bellisimos como siempre.
    Besitos dese España

    YanıtlaSil
  11. Es un verdadero placer ver tus trabajos, son todos bellísimos.
    Bss.

    YanıtlaSil