İzleyiciler

16 Nisan 2011 Cumartesi

HAMUR KABARTMA KUTU VE DİĞERLERİ...

Kutlaya yaptık, dekopaj hamur kabartma , el boyama çalıştık..Alt zemine açık tonlarda degrade geçişler yaptık..
                                      Gülleri hamurla kabartınca direk üstlerine yapıştırmadık, böylece alttada farklı  desen var gibi görünüyor...
                                   Öne pasta rölyef yaptık ışık çok geldi az gözüküyor..
                                            Nebeana poşetlik yaptık aşçı istedi.
                                            Önce öne puantiye yapmadık..
                                              Yapınca daha güzel oldu..
                                             Asiyeye kiremit yaptık..
Hamurla kabartıp yapraklar ekledik..
Bugün siparişlerimi Istanbula yolladım Kutlay hocanın istediği kutuyu bitirdim,Nebeana poşetlik yaptık, dünürüne hediye götürecek, blogdan görüp beni ziyarete gelenler oldu onlarla ilgilendim derse gelmek istiyorlar hayhay dedim buyrun, Güldemin ablasının siparişlerini verdim İsveçe götürecek, tabi bu kadar yoğunluktan sonra atölyenin altı üstüne geldi hadi temizlik yaptık bir baktım Gül bazı şeyleri almayı unutmuş hadi onları götürdüm anlıyacağınız çoook yoruldum eve geldim yemek yok ,canım kocam boşver dışarda yeriz dedi tabi ben ikiletmedim yayınımı yapayım çıkarız dedim..

12 yorum:

  1. Lindo é pouco maravilhoso,esplendido.
    Parabéns,abraços

    YanıtlaSil
  2. Hamurla kabartma çok güzel oluyor.bambaşka bir görüntü ortaya çıkıyor.sizin yaptıklarınız da süper ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. yine ne güzel seyler yapmissiniz. ellerinize saglik.
    benim elimden de bitpazarindan güzel seyler bulup almak geliyor :). inan ben de hayran kaliyorum aldiklarima. özellikle son bir aydir neler aldim neler. hepsini yayinlamaya yetisemiyorum.

    sevgilerimle eli

    yine buyur beklerim

    YanıtlaSil
  4. her biri ayrı güzel yorgunluğunuza deymiş gün sonunda...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Sağolun kızlar aslında atölyede daha güzel görünüyorlar fotoğraf çekmeyi ışığı birtürlü ayarlayamıyorum birazda acele edyorum ondan herhalde..

    YanıtlaSil
  7. Dilek.....KÖLN17 Nisan 2011 15:49

    cok güzeller afferin size kizlar :))))slm öpüldünüz:))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık hepsi de çok güzel olmuşlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş olmuş,kiremite de bayıldım,neler çağrıştırdı neleeeer ben de ;)
    iyi çalışmalar!

    YanıtlaSil
  10. Kiremit güzel oluyor eski yayınlarda değişikleri var ..

    YanıtlaSil
  11. Como siempre unos trabajos maravillosos, me encantan.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  12. HOLA AMIGA! VINE A SEGUIRTE DESDE VENEZUELA. MUY LINDOS TODOS TUS TRABAJOS. FELICITACIONES. TE INVITO A VISITARME EN MI PANALITO. BESITOS. MARISELA:)

    YanıtlaSil