İzleyiciler

5 Nisan 2011 Salı

SANATEVİMİZDE CAM DA BOYARIZ KİREMİTDE

                                           Eski kiremitlere devam.Dekopaj tamamlama yaptık..
                                     Çiçekler, uğur böcekleri ekledik..
                                              Dekopaj tamamlama..

                                   Kavanozlara devam..Beyaz spreyle boyadık..
                                   Hamurla kabarttık..
                                   Kenevir sapıyla süsledik..
                                   Boyutladık...
                                 Tabakları Ayşinden almıştım, üstündeki mumda çok yakıştı..
İster anahtarlık ister takıları asmak için..

Civcimizde cama tünedi..
 Bugün beş altı parça alt zemin tamamladık projelendirdik yarına biter, yine beyaz ve krem çalıştık bititnce çok güzel oluyor ama boyamalar bayağı yoruyor, boya tabancamız var ama ne bileyim onunla boyayınca el boyama olmıyacakmış gibime geliyor, sağolsun eşim bana ne çıkarsa alıyor, iki tane zımpara makinası aldı ben yine ellerimle zımpara yapıyorum...

12 yorum:

  1. hepsde çok güzel olmuş elnze sağlık.İlk şin o kavanozlardan bulup yapmak.İmrendim vallahi:))))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yaaa benim pc de i harfine iyice basmayınca yazmıyor.Önceki yorumda i ler eksik çıkmış:)))))

    YanıtlaSil
  3. Olsun hayatım ben anladım ne dediğini..

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok sempatik olmuş
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. yESIL AGIRLIKLI OLAN TAM BENLIK OLMUS:=)) Ellerinize saglik, özlemisim:=))

    YanıtlaSil
  6. yine harika işler çıkarmışsınız.kiremitlere fene halde özenmeye başladım:) bulunca bende yapmak istiyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Fikirlopedim bende meraklanmaya başlamıştım nerelerdesin diye hoş geldin..Hatişin hobileri kiremit satanlarda oluyor bazen.

    YanıtlaSil
  8. Kiremitlerde kavonozlarda çok güzeller ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ama çok neşeli sizin orası yaaa:((

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık çok güzeller renkli renkli

    YanıtlaSil