İzleyiciler

3 Nisan 2011 Pazar

ZİGON SEHPAYA PEÇETE TEKNİĞİ UYGULADIK...

Alt zemin beyaza boyandı,Üstüne Dr. Dilek hanım yaprak şablon uyguladı,alta  az miktarda dekopaj tutkalı sürdük peçeteyi üste koyduk, onun üstüne naylon koyduk...
Naylonun üstünden ıslak mendille geçerek peçeteyi yapıştırdık, ben yıllardır böyle yapıştırıyorum çok güzel oluyor, püf noktası tutkal fazla olmuyacak ,üste naylonla yapıştırdıktan vede peçete kuruduktan sonra tekrar az miktarda tutkal sürüyoruz, fırçamız kesinlikle kuru olacak..
Daha sonra dallar ve yapraklarla form verdik..
Dördü de benzer form, fakat çiçekler farklı oldu..

Yanına da dallar ekledik...
Günaydın iyi pazarlar..Dün derste bayağı kalabalıktık, Hem resim hem ahşap boyama çalıştık fotoğraf makina olmayınca fazla resim çekemedim...Dr Dilek hanıma dörtlü zigon yaptık, banada lazım ama bir türlü fırsat bulup yapamadım, derler ya terzi söküğünü dikemez diye...

24 yorum:

  1. ah içim açıldı bu sehpaya,süperrr.

    YanıtlaSil
  2. divno izgleda:))).....ti si neumorna i imaš odlične ideje:))..
    hvala na ideji da stavim translator,nadam se da ti je sad lakše pratiti moj blog:))....
    pusa:))....
    M...

    YanıtlaSil
  3. gözüm gönlüm açıldı.gelemeyen baharı hissettim.ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Yapıştırırken peçete yırtanlara da güzel bir teknik öğretmiş oldunuz:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sağolun kızlar, bütün peçetede çok kolay yapışıyor paylaşayım dedim..Bu sehpa bembeyaz bir eve gidiyor koltuklarda gül desenli ortama çok uyacak Dr Dilek güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  6. bayıldım ,çok zarif olmuş.
    bu yapıştırma tekniğini hiç bilmiyordum.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Olá,
    Seu trabalho ficou lindíssimo....
    Parabéns..
    Isabel

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş sizin ve arkadaşınızın ellerine sağlık bahara yakışır bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  9. ne kadar hoş olmuş,elinize sağlık.Yapraklarda çok yakışmış.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık, hem beyaz rengi, hemde bu peçeteyi çok seviyorum :) bu arada meral hanım kitap henüz elime geçmedi, ptt kargo olduğu için biraz tedirginim, kargo takibi yaparsanız çok sevinirim, en azından nerde olduğunu öğrenelim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Süper ötesisiniz.
    Bayıldım, bayıldım.
    Elinize emeğinize sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Lindo trabalho! Ficou muito delicado romântico. Parabéns! Tenha uma ótima semana.

    YanıtlaSil
  13. merhaba yaptıklarınızı çok beğendim ellerinize sağlık.bu sahpaları yaparken naylon kullandık dediniz naylonu sehpanın üstüne mi monte ettiniz; yoksa peçeteyi uygularken yardımcı olarak mı kullandınız?naylon peçete tutkalına yapışmadı mı? aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. allah işinizi gücünüzü rasgetirsin nasıl yapıldığınıda resimliyosunuz çocuğum küçük kurslara gidemiyorum sizin yardımınızla yapıyorm hevesimi alıyorum

    YanıtlaSil
  15. kolay gelsin ben beyazlarda hangi verniği kulandığınızı merak ettim aydınlatırsanız çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  16. Daha önce hiç duymadığım bir teknik bu, yıllardan beri uyguladığına göre kesinlike iyi bir yöntemdir ve mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. Ablacım bu sehpalar tam seyirlik olmuş. Enfes bir çalışma, çok beğendim. Ellerinize sağlık. Güle güle kullansın sahibi...

    YanıtlaSil
  18. Enfes olmuş, içinm açıldı vallahi kiminse iyi günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık çok şık ve sade zigon takımı olmuş... Süper ablam benim ... Öpüldün...

    YanıtlaSil
  20. ellerinize sağlık harika olmuş. enfessssss

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ; yaptiginiz çalışmalar çok güzel gerçekten. Bunlari sattiginiz bi yer var mi acaba ?

    YanıtlaSil


  22. gördüğüm en güzel desenli dekupajlardan biri, Paylaşım için teşekkür ederiz.


    sehpaya dekupaj

    YanıtlaSil