İzleyiciler

29 Nisan 2011 Cuma

NURDANIN HAMUR KABARTMA MUTFAK TAKIMI...

   
                                                                     Poşetlik yaptık hamurla kabarttık...
                                                                               Şablon ekledik...
                                                                 Boncuklarımız bile mor.................
                                                              Ekmekliği daha sade çalıştık..................
                                                                         Tabiki hamurla kabarttık..............

                                                                  Ferforje sandalyem............
                                                              Üst tarafı ahşap kırıktı hamurla tamir ettim...
                                                     Bu ayyıldızı Bodrumdan almıştım, seramik hamuru ile evimin numarasını yaptım kapıya asacağım..
                                                             Bunuda Mücella işledi örtü 90 yıl evvel dokunan mintanlık..

                                                         Püskülleri bile süslü.......


                                                                     



Bugün Atölye Nurdana çalıştı uzun zamandır mor renklerinde mutfak takımı istiyordu bugün poşetlikle ekmeklik bitti,inşallah yarınada tepsi peçetelik.folyoluk, yapacağız...At arabası  ile eskici geçiyordu bir baktım ferforje bir sandalye hemen aldım, satan mutlu ben mutlu alt zemini boyadım bitince bakalım nasıl olacak...

2 yorum: