İzleyiciler

10 Nisan 2011 Pazar

TARAKLIYA İLGİ LAZIM...

                                  Konaklar çok güzel, restore edilecek çok yer var..
                                           Buda Çakırlar konağı....
                                      Arkadaşlar burası satılık, çok güzel değilmi
                                  Birkaç dükkan var ammma ben alacak birsürü şey buldum..
                                   Buda Sabri usta, şimşir kaşık yapıyor zaten burada çok fazla yapılıyor..
                               Koca konakta yalnız başınaydı burası bir müze, Gökçe çok üzüldü amcaya Ipod verelim dedi gülüştük, kızım dedim amcanın yaşam felsefesi bu...
                                        Müzeden bazı kareler..
                                  Ressam dostumuz Erdal Erin sulu boya tablolarını görünce çok sevindik...
                                     Bu soba 150 yıllıkmış..
                                    Bez üzerine yazılmışlar....
                                        Tavanlarını çok sevdim...
                                   Sofa o kadar büyüktüki Tuna ile Gökçe küçücük kaldı..
Erdal hocanın başka bir resmi..Bir resmide benim duvarımı süslüyor..Tekrar gelmeye karar verdik çekilecek çok yer var, görülmesi gereken küçük temiz bozulmamış biryer..
Bugün pazar yani Çakır ailesinin yollara düşme zamanı, birkaç haftadır izin verdim kendime yoruluyorum beynimi boşaltmam lazım, hele dünkü arbedeli istifamdan sonra bugün kesin biryerlere gitmem lazımdı. Uzun zamandır Taraklıya gitmek istiyorduk hadi dedim gidelim Gökçeyi de zorla derslerinden ayırdık..Yaklaşık bir saat sonra oradaydık,Beypazarına göre daha küçük ama bozulmamış hemen hemen bütün evler eski yapısını bozmamış burda daha çok konak var fakat hiç yatırım yapılmamış esnafla konuştuk beş altı yıldır turizm var dediler ama ilgi yokmuş, birde Şener Şenin reklamındaki Mümkünlü burası ben yeni öğrendim böyle şeylere kızıyorum neden Taraklı geçmiyor insanlar daha fazla ilgilenir reklamla daha öncede Şener Şenin bir filmi Sapacada çekildi Tren istasyonuna Mesudiye yazdılar onada çok kızmıştım..

4 yorum:

  1. Evet ya mesudiye yazılmıştı neden izin vermişlerki böyle birşeye çok saçma.ne güzel olmuş gezmişiniz.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba!Bir blog arkadaşımdan blog ödülü aldım, şimdi onu 15 insanla paylaşmam lazım. Sizi seçtim, blog ödülümü size hediye etmek istiyorum.Lütfen blogumu ziyaret edin ve ödülünüzü alın.
    Saygılarımla,Rimma

    YanıtlaSil
  3. Olá
    Vim espreitar as novidades e vejo um post maravilhoso.

    Beijos
    Joana e Sofia

    YanıtlaSil
  4. Meral hanım, alttaki çöp kutusunda kullandığınız puantiyeli şablonsa elinizde ben istiyorumm :) ayy çok sevindim, dama şablonu varsa onuda isterim :) ücretleini yine aynı hesaba yatırırım, yaa çok sevindim çok teşekkür ederim. Sizden haber bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil