İzleyiciler

23 Nisan 2011 Cumartesi

ZİŞAN HANIMIN CİCİLERİ....

                                   Dış taraf açık krem.arılar kuş evlerini hamurla kabarttık..
                                 El boyama dallar yapraklar ekledik..tavuk ördek uğur böceği..
                                    Tavşanımızda hamur kabartma...





Englısh Home de indirim var çok güzel yastıklar aldımmm..
Yalovadan Zişan hanım netten bulmuş bloğu, beni aradı galvaniz saksı ve kuş evi istedi saksılar tamam ama kuş evi atölyede bitmiş sipariş verdim gelince boyarız.Bir türlü güzel resim çekemedim kendileri daha güzel canım merak etme...

12 yorum:

  1. yine harika olmuşlar Meral ablacım.Galvaniz üzerine hamur kabartmayı monte ederken hangi yapıştırıcı malzemeyi kullanıyosun merak ettim.
    Bu arada yastığa bayıldım, ilk fırsatta Englısh home dayım...)

    YanıtlaSil
  2. Galvanizdede ahşapdada önce hamurun arkasına dekopaj tutkalı sonra yapıştıracağım yeri belirleyip objenin üstüne şeffaf slikon sürüyorum, bugün aldım 4 tl falan bayağıda gidyor hemde sağlam oluyor,elimle değilde tahta bir çubukla sürüyorum,markasını hatırlayamadım atölyede bakar yayınlarım...

    YanıtlaSil
  3. Los gatos me dan alergia pero estos son preciosos
    feliz semana

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş,eminim sahibide beğenecektir.
    ben yapıştırırken de dekupaj tutkalı kullanıyorum.ama şeffaf silikonu merak ettim
    nasıl birşey.Kullanıp denemek isterim.

    YanıtlaSil
  5. Nestugcum bende daha önce sadece dekopaj tutkalı sürüyordum.atölyede vitrnimiz var çok güneş alıyor yaptığım objelerin bazıları ayrıldı bende müşterilerede olursa üzülürüm diye araştırdım bunu buldum çok sağlam oluyor yarın bakar yayınlarım...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar her zamanki gibi...

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim ellerine sağlık canım =) bu arada neden fotoğraflarına isim yazmıyor damgalamıyorsun, çalışmaların çok güzel, blogunu daha geniş bir görünüme almayı düşünmez misin çünkü o zaman daha güzel sergileyebilirsiin görsellerini =) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ¡Qué bonitos te han quedado! Me encantan todos.
    Besitos desde Espáña

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar gerçekten. Ellerinize sağlık. Sanırım galvanizler beyazdı. Benim de boyanacak saksılarım var. Enamels boya kullanmak istemiyorum. Başka boya da olmuyor, sprey boyayla boyamayı düşünüyorum. Olur mu? Ne dersiniz?
    Bence de fotoğraflar objelerin güzelliğini yansıtmıyor. Daha önce de söyleyecektim ama akıl veriyor gibi olmak istemedim doğrusu. Şimdi siz yakınınca, birkaç öneri sunmak istedim. Yaptıklarınızı gün ışığında, flaşsız çekerseniz, zeminive arka planı beyaz yaparsanız çok güzel sonuçlar alacağınıza eminim. Bu bir çarşaf, veya kağıt bile olabilir. Yaptığınız güzellikler iyi görüntülenmeyi hakediyor:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler kızlar, Mekilanın gezegeni ,ortayı biraz büyüttüm kenarları küçültemedim damadım bakacak resimleride büyük yükleyeceğim bakalım nasıl olacak ismimi yazmıyorum ama olabilir sağol, Marifetli Perim resim çekmek hep günün sonunda oluyor acele ediyorum farkındayım öğrencilerde hocam objeler atölyede daha güzeller fotoğraflarda güzel çıkmıyorlar diyorlar haklılar bundan böyle gündüz çekmeye gayret ederim , bu arada krem rengİ sprey boyayla boyadım akçalı boyanın, daha kolay oluyor iş bitince spreyvernik atıyorum çok güzel oluyor yalnız iki renk bej var yarın numarasını yazarım beyazda çok güzel oluyor ben cam kavanozlarıda spreyliyorum enamels den daha kolay..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  11. Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Boyanın numarasını alabilirsem çok iyi olur:) Bir de şeffaf slikon dediğiniz, bildiğimiz soğuk silikon galiba, hani kötü kokulu...

    YanıtlaSil
  12. Mükemmel olmuş ellerinize sağlık canım.

    YanıtlaSil