İzleyiciler

16 Eylül 2011 Cuma

EKMEK KUTUSU ÇALIŞTIM....

Komşum Halime hanımın oğlu evlendi,onlara çalıştım...
                   Hamur kabartma çalıştım...Gelinimiz çok sade bende ona göre boyadım.........

                                            Şablon ekledim....
                    Yanına birde ekmek sepeti ekledim..............
                   Şablon çalıştım..............

                                Güle güle kullansın.............
Komşumun oğlu evlendi bende birşeyler boyayayım dedim mutfağı beyazmış gelin çok sade bir kız, evinide öyle döşemiş bende süslemede abartıya kaçmadım umarım evine uyar....

15 yorum:

  1. harika bir çalışma olmuş.ellerinize sağlık..
    yeni evlilerde iyi ğünlerde kullansın...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  2. meralciğim küsme sana da geleceğim ,yine güzellikler sergilemişsin ellerine gözlerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir takım olmuş, emeklerine, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok zarif olmuş, ellerine emeklerine sağlık, iyi günlerde kullansınlar inşallah, bayılacaklardır, nerden mi biliyorum tabiii kendikilerimden:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık ablacım, süpersin :D Bu arada yakında sana bir mail atacağım tabi burada bir bağlanma problemi olmazsa. Öpüldün görüşürüz canım...

    YanıtlaSil
  6. Süslemeye ayar vermekte yetenek işte. Sade sevene sade, çılgın sevene çılgın:))) Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  7. off ne kadar şık ve zarif.sizin ahşapları görünce o kadar imreniyorum ki ama bi daha çalışmayacağım diyorum çünkü benim yaptıklarım çook kaba kalıyor:)

    YanıtlaSil
  8. ya ben burdan bayıldım,nasıl zarif nasıl güzel bir çalışma olmuş ablacım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. çok hoş olmuş elinize sağlık, sahibi güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  10. Bu kadar şık bir iş ancak senin ellerinden çıkar ablacım.
    Ben bayıldım.
    Gelin hanımda çok severek kullanacaktır eminim.

    YanıtlaSil
  11. Sağolun kızlar ekmekliğe ufacık uğur böceği ekledim ikincisi sanki sadeliğini çok gelecekmiş gibi geldi,haklısınız çılgına çılgın sadeye sade..

    YanıtlaSil
  12. Ooooo bu ekmekliklerde çok güzel olmuş.

    Sade, zarif ve şık. Ellerine emeğine sağlık.

    Birazdan mail atacağım bakarmısın lütfen.

    YanıtlaSil
  13. Ah ahh ahh ben bu tasarıma bayıldımm Meral hanım. Dekupaj kağıdı seçimi de ne kadar isabetli olmuş, renkler çok uyumlu, ayrıca hamur kabartma da çok düzgün görünüyor. Bu kabartmayı gördükten sonra dün kendi yaptığım hamur kabartma panoyu çaktırmadan çöpe mi atsam ne yapsam:))
    Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. ay harika olmuş, sade ama, ortasındaki remi yeter valla, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Meral Hanım çok şık olmuşlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil