İzleyiciler

22 Eylül 2011 Perşembe

BLOGERLER BULUŞMASINA GİDECEK ARKADAŞLARIMA DUYURU...

                  Sezer evde boyamış geldi Meral ablacım süsleyelim dedi.................
                İlk hamur denemesi bayağıda başarılı oldu..Toplu iğneler batırdık. hamur kuruyunca sabitleniyor..
      Evi varak ağırlıklı olunca altın parmak vaks sürdük............
             Bakbak nasılda poz verdi kutusunun önünde..........
             Hamuru fazla kabartmış bizde sapına taktık emek boşa gitmesin değilmi........

  Yalnız kıyafetlere dikkat analı kızlı çekmişler tulumları gelmişler boyamaya................


                              Buda Cihan hanımcığımın yaptığı verandalı ev.............
  Aslında kağıt mendillik yada pamukluk olarak kullanıyoruz, ama o altını çekip veranda yapmış....
                Balonlar bile uçurmuş,hamurla kabartmış..............
              Torununun tokalarından, detaylar yaratmış..........Dahada bitmedi, bitince tekrar yayınlarım.......

            Buda sabun tabağı,Tabak mumlu eskitme ve hamur kabartma sabunlarda dekopaj..
Ellerine sağlık Cihan hanımcım...
Günaydınlar hepinize, dün bu etkinliği düzenleyenlerden biri olan Zeynep hanımla görüştüm ayrıca böyle bir etkinliği yaptıkları emek verdikleri için şimdiden teşekkür ettim, oturma düzeni olmadığını herkes istediği yere oturacağını söyledi bende yani erken gelen istediği masayı gelecek tanıdık arkadaşları için tutabilir dedim aynen öyle dedi, masa tutma fikri bana hep ters gelmiştir ama tanıdıklarımla yada tanışmak istediklerimle oturmak isterim, zaman uzun öbür blogseverlede tanışıp kaynaşırız yani bana yorum atıp geleceğiz diyen Fidoş,Marifetli Perim,Hobi sepetim Nurdan,Ayşincim,Emelcim,Serpil abla,Bekdikli galiba Zeynep de gelicekmiş en azından bunları biliyorum erken giden ayırabilirse masa ayırsın ben Sapancadan geleceğim için gecikebilirim bellide olmaz belki ben erken gelirim tabiki isterseniz,hepinizi öpüyorum...

11 yorum:

  1. Hepsi de birbirinden güzel olmuş, hazırlayanların ellerine sağlık, güle güle kullanılsın:)

    YanıtlaSil
  2. meralciğim fidoşla ben erkenden gider birşeyler ayarlamaya çalışırız.verandalı evdev yapmak istğyorummmmmm ama senle beraber.sevgi dolu günler

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel olmuş her ikisi de bayıldım, Yapanların da yol açanlarında ellerine emeklerine sağlık Meralciğim. O dikiş kutusu ile kimbilir neler dikilecek. Ben de benim garibana yine bir el atayım da ilham perilerim gelir belki.

    YanıtlaSil
  4. eve bayıldım ben. Ne kadar güzel ayrıntılar var:))

    YanıtlaSil
  5. Meral Hanım ellerinize sağlık her zamanki gibi çok güzel olmuşlar! Ben de gelmek isterdim sizlerle tanışıp,buluşmak için ..Nerede ve ne zaman olacak acaba bu etkinlik??? Eğer katılabilirsem ben de aynı masaya oturmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. sabunlar çok güzel,aslında hepsi çok güzel olmuş,blogerler nerede buluşuyor ?

    YanıtlaSil
  7. Yine nifisler, Cihan Hanım'ın sabun tabağına bayıldım, salonda sergilese yeridir, emeği geçen herkesin ellerine sağlık, hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  8. ya hepsi çok güzel de eve bittim.detaylar falan ne şık olmuş.bu arada buluşma öncesi bol neşe,eğlence ve keyif diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar blogerler buluşması 2 ekimde Istanbul Kadıköyde Balo restaurantta deniz otobüslerinin yanındaymış telefon numarasınıda vereyim Zeynep hanımı arayacaksınız o535 727 48 72....

    YanıtlaSil
  10. size yorum bırakamıyorum:(takip etmiyorum zannet meyin sakın....bende geliyorum evet,sizle tanışmak çok güzel olucak:)
    zeynep bayram

    YanıtlaSil
  11. hamur kabartma nasıl birşey ahşaba derinlik vermek için mi kullanıyor biraz anlatırmısınız

    YanıtlaSil