İzleyiciler

23 Eylül 2011 Cuma

NE GÜZEL ŞEY DOSTLUK....

    Fincan sevgili Fiammadan,tepsinin kanaviçeside Semra teyzeciğimden........
         Fiammacığımın yolladığı paketten çıkanlar,süper bir kaftan anahtarlık............
            Bir bileklik,renkler muhteşem...........
               Ve fincanlarım............
       Bunuda Rümeysa ya yollamış, beyaz bacı.....
              Bileklik bacının boynunda kolye olarak takılıydı,bu kadın nerden buluyor bu fikirleri...
Bende hemen vitrinden bir kutunun içine yerleştirip birde narları ekleyip çektim..
Sabah yağmurla uyandım, hadi dedim bir Türk kahvesi yapayım, arasıra içerim canım çok isteyince yani.Kahvemi pişirdim fincanlara uzandım o ne sevgili Fiammacığımın yolladığı fincan ah dedim tatilden bir gün önce gelmişti hediye paketim nasılda sevinmiştim çocuklar gibi,bayılmıştım yolladıklarına, unuttum sizlerle paylaşmayı, küçük bir tepsiye uzandım o an gözlerim doldu, onuda çok sevgili Semra teyzecim işlemişti,bende tepsi yaptırmıştım, fincanım yeni ve henüz tanışmadığım sevgili Fiammacımdan, benim için emek vermiş neler neler hazırlamış,Semra teyzecimde kanaviçeler işlemiş, iyiki varsınız hayatımda.....

10 yorum:

  1. Yüreği zengin Fiammacığım böyle tatlı sürprizler yapar... İnsan ne kadar mutlu oluyor değil mi Meralcim:)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Banucum inan çokmutlu oldum biryerlerde birilerinin seni çıkar gözetmeden düşünüp emek vermesi insanın içini ısıtıyor...

    YanıtlaSil
  3. Fiamma'nın şanslı arkadaşlarıyız hepimiz.Çok gani gönüllüdür çook:)) Gülegüle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini, çok güzeller... Gerçekten insan hiç tanımadığı birinin onu düşündüğünü görünce çok mutlu oluyor, duygulanıyor...

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu size Meral Hanım. Dostluk ve dostlar kadar güzel birşey varmı. Dostu bulmak çok zor, kaybetmesi de bir o kadar kolay galiba. Bu güzel dostluklarınızı uzun yıllar sürdürmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın hediyelerinizi hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullanın Sevgili Meralciğim, uzun soluklu karşılıklı kahve keyfi yapacağımız güzel dostluklarımız olsun inşallah. İyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  8. Keyfini sürün güzel hediyelerinizin ve dostluklarınızın...

    YanıtlaSil
  9. hepssiii harikaa hepsii okadar güzelkii bakmayaa doyamıyorumm... elelrine sağlık o güzel yüreğine sağlık ablacımm harikalar yaratıyorsunher zaman ki gibi .... Vİldan

    YanıtlaSil