İzleyiciler

27 Eylül 2011 Salı

HEM ÇALIŞTIK HEM GEZDİK...

 Nesrine çalışmıştım oda evin kapısına asmış...
              Eli boş gidilmez değilmi.................
                       Hava serindi yoksa yüzecektim valla bizin evin arkasıda havuz ama bu yaz sadece bir kez girebildim.............

            Nebeancımda Bodrumdan yeni döndü.............
              Annemle Asiyede geldi.............
        Basamağımda yakışmış yerine ama acilen su bidonluğuda boyamam lazım arkadaşıma.........
           Masa örtüsüde tam benlik ama hediye gelmiş o yüzden alamıyacağım.........
        Boyadığımız tepside bayağı büyükmüş bakın neler neler almış,,,,,,,,,,,,,,,,
  Bu ekmekliği boyayalı tam on sene oldu herhalde değşitireyim dedim olmaz dedi ben bunu çok seviyorum..
          Bu masa örtüsüde hemen hemen 25 yıllık Nesrinin annesi örmüş...........
       Aynada benim eserim yıllar önce varak çalışmıştık............
          Buda Nesrinin çeyizinden..............
              Bunuda yıllar önce çalışmıştım............
 Yastıkları çok beğendim Laura Asşhley valla nasıl yazılıyordu bu neyse siz anladınız...
       Buda merdiven altı dolapları bunlara bittim................
                      En başta yedek buzdolabı,kiler ve çekilince gelen ayakkabılık..........
  Hamur açan teyze nasıl ,Şirinceye gidersem bende alayım...
      Nesrinin sebze bahçesinden...........
                 Mamalarımız.......................
                          Nesrincim incecik............
         Asiyenin torunu Yiğit ve Nebeanın ayakkabılarııııı.....
                Gel keyfim gel eee arasıra dinlenmekte lazım dimi.............
              Nebeancımla kavuştuk............
              Hadi buyrun.................
         Asiye hep beni salaş çekiyorsun  demişti durun  Haticeyle pembiş pembiş çekeyim sizi dedim...
Peçeteye dikkat valla kıyamadım ağzımı silmeğe...
Bugün hızlı hızlı çalıştık neden derseniz akşamüstü Nesrine çaya davetliydik, ama Dilek Almanyadaydı Meralinde işi vardı,Nesrin siz gelin onlarla sonra tekrar gelirsiniz diyince peki dedim, öyle iyi geldiki hem dinlendik hemde Nesrinciğimin hazırladığı mamaları yedik...

9 yorum:

  1. meral hanımmmm ,merhaba ben kapı süsünü çok sevdimm ama,elinizde hazırda var mı?tabi birde blog yazarları buluşmasına gelicekmisiniz:)
    zeynep bayram

    YanıtlaSil
  2. Zeynepcim evet geliyorum, kapı süsü elimde yok ama istersen daha sonra yapar yollarım canım...

    YanıtlaSil
  3. ohh ne iyi yapmışsınız.ortam harika.sevdiklerinizle birlikte bundan iyi keyif ve dinlenme olur mu?daha önce yaptıklarınız,ev sahibinin çeyizinden olanlar,hediye gelenler,bahçesinden toplananlar,mamalar ayy hepsi süperr!hediyelerinize özellikle bayıldım.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. slm güzel yorumun için çok teşekkürler meral hanımcım kısmetse Masal doğunca da giydirip fotağraflarını çekerim inşallah kapı süsü çok güzel olmuş ellerine sağlık sahibi iyi günlerde kullansın sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Harika vallahi hepsi bayıldım, çok zevkliymiş Nevin hanım, iyi günlerde kullansın tüm yaptıklarını inşallah.

    YanıtlaSil
  6. oh ne güzel bir gün olmuş mamalar bahane sohbet şahane:)

    YanıtlaSil
  7. Herşey süper valla, hem görseller, hem mamacıklar, hemde yapılan el emekleri en önemlisi de büyükler ve dostlar değil mi? Yarasın efendim yarasın daha ne diyelim. Allah sağlık versin.

    YanıtlaSil
  8. Hi, I like your blog, wonderful pictures and your work.
    Arba

    YanıtlaSil
  9. Ohhhh! Misss! Harikasınız! Orada olasım geldi ;)
    İnsan yıllar önce yaptıklarının hala kullanılıyor olduğunu görünce çok mutlu oluyor..Daha nice mutlu günlere! SEVGİLER!

    YanıtlaSil