İzleyiciler

20 Eylül 2011 Salı

ESKİLERİ YENİLEDİK....

                             Çöpten kurtulan bu çekmeceli kutu deterjan kutusu olarak hayata geri döndü..
                           Hamurla kabartıp puantiyeler ekledik..........................
                              Kurdeleyle süsüledik.................




                             Eski hali koyu mavi idi...Asiye eline geçirdiğini boyar anında kararlaştırdığımız renge boyadı......

  Kahvaltı kutusunun üstü mika altı ahşap rengindeydi,sprey boyayla boyadık..Hamurla kabartıp boncuk boya ile süsüledik...
Bir müşterim elinde eski bir çekmeceli kutu Meral hanım bunu komşum çöpe atmış valla kıyamadım aldım sen bunu adam edersin dedi bende hayhay dedim ama fotoğrafını çekemeden Asiyecim başlamış bile zemini atmaya a aceleci arkadaşım hadi bunu atladım arkamı döndüm yenilenmeyi bekleyen kahvaltı kutusunun da alt zeminleri atılmış onunda eski halini çekemedim ah Asiye ben sensiz ne yaparım...Bu sabahta dükkana bir girdim heryer tertemiz dün ben çıkınca dayanamamış girişmiş temizliğe, iyiki varsın canım...

19 yorum:

  1. var ya süpersiniz.nasıl şık bişey olmuş deterjan kutusu.bayıldım.kahvaltı kutusu da öyle.bendede var ama yoook nerde o maharet ki böyle bişey yapabileyim.elleriniz dert görmesin ve tabiki asiyenin de ...

    YanıtlaSil
  2. meralciğim sen gerçekten tam bir sanatkarsın.kahvaltı kutusu ne olmuş şaşırdım kaldım.harikasınnnnnnn

    YanıtlaSil
  3. Valla kızlar utandırıyorsunuz beni, şımaracağım ha ona göre tüm bunları sizlerde kolaylıkla yaparsınız gerekli olan materyal elinizin altında olsun yeter...

    YanıtlaSil
  4. Meralcim, o deterjan kutusu yaptığınız hangi komşu hangi çöplüğe atmış bana öğren, gidip pusuda bekleyeyim :)) Yaaa bunları atanlar da var demek, şimdiki halini görüpte geri istemesin :)) Naıl da güzel resimler buluyorsun, bayıldım bayıldım bayıldım. Üşenmesem de şu hamurla kabartma işini denesem :(
    Ya da gel beraber yapalım :)

    YanıtlaSil
  5. Meral ablacım ellerinize sağlık deterjan kutusu harika olmuş resimlerde çok güzeller, diğer kutuda çok şık olmuş elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. Un trabajo exquisito y maravilloso.
    besos desde España

    YanıtlaSil
  7. Banucum bir ara gelir sana öğretirim sen neler neler yaparsın,Meralcim sağol evet eller önemli akşam sağ elimi azıcık yaktım bakalım bugün bana iş yaptıracakmı....Gracias Marta constante afecto que me estoy muy contento de que el comentario de una broma......

    YanıtlaSil
  8. Meral Hanımcığım ellerinize sağlık çok güzel değerlendirmeler olmuş. Sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
  9. insan o kutuya nasıl kıyar da atar...Sonuç harika olmuş. Geçmiş olsun bu arada yanık kötü oluyor.

    YanıtlaSil
  10. Yine çok beğendim, ne yapsam kalkıp sizin oraya mı yerleşsem? kursa mı gelsem? yapayım bir şeyler.:)

    Dolabın üzerindeki havlulu dekupaj resmi bizim blogda var mıydı?

    YanıtlaSil
  11. Her ikisine de bayıldım, çok şık olmuşlar. Ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. deterjan kutusu süper olmuş, gerçekten de, nasıl atılır böyle bir şey. Ama kahvaltı takımına öldüm, bittim. Bendekini boyamaya gidiyorum hemen. Bir de puantiyeleri siz hep boyutlu boyayı fırçanın arkası ile dokunarak mı yapıyorsunuz? Ben kendime puantiyeli bir stencıl yaptım ama, ne kadar uğraşsam da yuvarlakların etrafı istediğim kadar net olmuyor, hep bir taşma falan oluyor, ben de boyutlu boya olayına mı geçsem?

    YanıtlaSil
  13. elınıze saglık hayran kaldım bırtek boyama işine el atmadım sanırım sayeenızde yakında baslıycam sevgıler sıteme beklıyorum

    http://gulengorucu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. hayran hayran baktım :)))elinize saglık öyle güzeller ki..

    YanıtlaSil
  15. Bir Asiye de bana gerek.
    Her şey çok güzel burada,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Meral hanımcım,

    Deterjan kutusunun üzerindeki resimlere bayıldım.

    Kutuya ne kadarda yakışmış, Mümkünse onuda göndermeniz mümkün mü?

    Lütfeeeen. :)


    Kahvaltılıkta harika olmuş. :) Ellerinize, emeğinize sağlık.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil