İzleyiciler

25 Eylül 2011 Pazar

İYİ PAZARLAR.............

            Yanlara uygun tonlarda küçük puantiye çalıştık.......
              Bahçe teması yaptık arkaya ağaç çalıştık alta çimenler................
                Takı kutusu hamurla kabarttık...........
          Alta kare şablon çalıştık..............
                        Buda peçetelerim.............Asiyenin korkusuna öğrenciler  düzgün bırakıyor.....
  Marifetli perim bu ve alttaki var siyah beyaz olarak, 2 Ekimde getiririm .............
Dün çok yorulunca yarın dedim bana ellemeyin uyuyacağım, benmi nerde sabahın köründe uyandım sevgili kocacımda şıkır şıkır giyinip işe gitmiş, fabrikanın kapısına gelince bakmış hiç araba yok aaaa demiş bugün pazar, bende göremeyince yine yürüyüşe çıkmış dedim taktı bu aralar kilosuna da...Fiammacım ne zaman istersen gel evimde bir odam boş misafirim olursun sanada ciciler yaparız....Bunu yazmadan duramıyacağım Martayı bilirsiniz bana sıksık yorum atar çokda güzel şeyler yapar..Bende bloğuna giriyorum valla kıskanıyorum o ne 100 yorum 125 hatta 150 ve daha fazlası bende istiyorum bloğu açınca şok olmak istiyorum, anladığım kadarıyla İspanyollar biribirlerine yorum göndermekle ünlü, arkadaşlar bu bloglara emek veriyoruz, eğer girip bakıyorsanız kısa da olsa yorum bırakın ve beni şok edinnnnn.....

7 yorum:

  1. YAPTIKLARINIZI KEYİFLE TAKİP ETMEYE BAŞLADIM..ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPIYORSUNUZ..BANADA İLHAM VERİYORSUNUZ..SİZEDE İYİ PAZARLAR

    YanıtlaSil
  2. Pazar pazar bu be çalışkanlık, ayy o pecetelerin arasında kaybolur insan nasıl buluyorsunuz aradıklarınızı...
    Meralciğim günü birlikte olsa vallahi aklımda ve heveslerimdesiniz, bir gün Banu yu alıp kaçabilirim o güzel atolyenize, bir günde sizi alıp Banuya kaçarım eee bana oradaa yardım gerek malzeme toplamaya:)

    YanıtlaSil
  3. Onlar geveze herhalde Meral Hsnım'cığım:)) Bizler az yazarız, öz yazarız. Peçete rafınız çıldırtıcı:)))

    YanıtlaSil
  4. Ben de bi dalıp, altından girip üstünden çıkmak istedim bir an o peçete rafının. Yorum konusuna katılıyorum ve bunun şerefine bir tane daha bırakıyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Meral ablacığııım çok tatlısın:) Benim aradığım beyaz üzerine siyah desen ama bunlara da bayıldım. Çok güzeller. Beni düşündüğün için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. yine harikalar yaratmışsınızzz:)))

    YanıtlaSil
  7. Ay kulaklarım çınladı, meğer buralarda adım geçiyormuuuş :))
    Meraaal, bence kavanozlarını da atölyeye getir, arada kaynarlar:))
    Şu "....tabii hamurla kabarttık" diyorsun ya hep, sonunda yapacağım bak:)) "oyun seramiği"denen bir hamur aldım, olmaz mı ondan, denemek niyetindeyim de...

    YanıtlaSil