İzleyiciler

28 Eylül 2011 Çarşamba

HAVALAR MUHTEŞEM....

     Bugün üç klampen bir çocuk arabası vede vallahi birsürü peçetelik boyadık,yani, yine çok çalıştık....
  Heryeri hamurla kabartıldı ne yapayım içimden öyle geldi...................
  Puantiyeler, uğur böcekleri eklendi,bu arada uğur böceği stoğumda erimeye başladı.............
  Heryere yapıştır her gelene hediye et erir tabi, en kısa zamande bir Eminönü yapmam lazım...........


     Bayılıyorum  sonbahara ne soğuk ne sıcak, güzel güzel çalıştık,Haticeyle Asiye bana yasak koydular o kadar çok dekopaj kesmişimki koca bir karton doldu, bunları kullanmadan yeni dekopaj kesmek yok, peki dedim doğru söze ne denir, bugün 3 klampen boyadım valla hep kesilenleri kullandım bebek arabası çalıştık yok uymadı hadi gizli gizli kestim ooof dedim olmıyacak yaratıcılığımı engellemeyin bana sınırlar koymayın yıllarca sınırları aşmak için mücadele verdim kocam bile karışmıyor dedim , gülüştük, şaka bir yana haklılar heryerden kesilmiş peçete dekopaj çıkıyor......

17 yorum:

  1. Çok güzeller yine ablacım... Önceden kesince çok rahatlık oluyor, fakat yeni bir resim görünce de onu kullanmak istiyor insan:)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Kuzum bunlar mat vernik mi yoksa verniksiz mi henüz? Çok güzel mat hâlleri:))
    Havalar burada da tam kıvamında, artık terlemediğim için çok mutluyum:))

    YanıtlaSil
  3. Perim atölyedeki kesilenleri bir görsen şaşırırsın ,kesmişiz saklamışız ama ya rengi uymuyor ya benim içime sinmiyor hadi yeni kesiyoruz valla Banu buralara dalsa gömü var gömü..Nedretcim henüz verniksiz ama matlada aynı böyle görünüyor....

    YanıtlaSil
  4. yine harikasınız meral hanımcım..çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Onları kesmekte sabır işi yaa. Hazırda olmaları güzel önce objeyi değil kestiğin dekupajları ele alıp ona göre objeyi seçsen daha mı çabuk tüketirsin o stoğu acaba. Havalardan ben de memnunum lakin benim oturduğum yer şehrin iç kesimlerine nazaran 2-3 derece daha soğuk yarın yağmur geliyormuş mutlaka bize de yağar, yağmur yağmasın daha yavaştan kışlıkları çıkarmak lazım sonra.

    YanıtlaSil
  6. Heh ellerinize sağlık Meralciğim, bugünde çok güzel işler çıkmış, sahipleri iyi gğnlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzeller ablacım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok hoş olmuşlar Meral Hanımcığım. Hepinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar Meral hanım, dekupaj resimleri de çok tatlı, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. eminönü giderken benide götürün yanınızda :)

    YanıtlaSil
  11. Muy bonita la decoración de los zapatitos.

    Cariños
    Cecilia

    YanıtlaSil
  12. çok beğendimmmmmmm:))))))
    şu pötikare harfler hazır mı ?
    bi türlü çözemedimmmmm

    YanıtlaSil
  13. beni yanınıza işçi olarak alın, söz bulaşıkları yıkarım, yerleri süpürürüm, size tatlı yaparım,ama akşama kadar da bu çalışmalara hayran hayran bakarım :)

    YanıtlaSil
  14. Meral'cim,
    dekopaj kağıdıymışşşşş,yazmışsın bana önceden:))))
    rica etsem,buluşmaya gelirken bana şu pötikareli harflerin dekopaj kağıdından getirebilir misin acaba?
    hele de bir kaç farklı ebatta olursa şahane olur:))))biz erken gidip yer tutucaz,merak etme
    görüşmek üzere iyi geceler,öptüm

    YanıtlaSil
  15. Meral'cim, benim için inme sakın adapazarına lütfen.elinde ne varsa uyar bana.
    şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. havalar gibi sizin yaptıklarınızda muhteşem..

    YanıtlaSil