İzleyiciler

17 Eylül 2011 Cumartesi

MORUN ADI VAR...

 Basamakları poşet doku çalıştım, el boyama çiçekler ekledim...
             Yanlar metalik mor yaptık, pembe mor çiçekleri hamurla ekledik...
  Tavuklarımızda sohpete dalmış.............


       Mervenin ilk boyaması, çokta titiz boyadı, bu dekopajı çok sevince hadi dedim kırmızıyada yakıştı...
Sarmanımızda pek kurulmuş doğrusu..........
Basamağın sahibi renklerini belirledi bende çalıştım, pembeli morlu olsun dedi ne zormuş bu iki renk neyse sonunda bitti.....

8 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar.. basamağın yan kısmındaki çiçekler göz alıcı.. pembe ve mor benim de en sevdiğim renkler.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok şik, el boyamalar nasılda zenginleştirmiş.ellerine sağlık...
    emelden

    YanıtlaSil
  3. Meral ablacım, nedendir bilmem bazı bloglara yorum yollayamıyorum, o yüzden anonimden yolladım.sevgiler,emelden....

    YanıtlaSil
  4. mor kırmızılar kadar hoş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ÇOk hoş olmuş,mor lila pembe çok hoş durmuş. poşet çalışma dediğin poşeti buruşturup boyalı yere kurumadan dokundurtuyor musun Meralciğim.

    YanıtlaSil
  6. ¡Maravillosos trabajos!
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  7. Mor renge bayılıyorum. Harika olmuş. Ellerinize sağlık. Hemen bir merdiven edineyim çok hoşuma gitti..
    Blogunuzu gezdim çok hoşuma gitti takipteyim :)

    YanıtlaSil